Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.
Tervezett program
9.30 - 10.00 Regisztráció
Internetes gyógyszervásárlás és a hirdetések összefüggése
Abonyi Zsolt, Healthcare Research Director
és Kiss Katalin, Healthcare Account Manager, Inspira Research
Richter főnix közösség
Beke Zsuzsa, vállalati kommunikációs igazgató, Richter Gedeon
Igazából vérzek
Villányi Dániel, Senior PPC Manager, Café Communications
Ügyfélközpontú tartalomstratégia
Hajdú Miklós, Brand and Digital Lead, Pfizer Hungary
Példák öngondoskodás elősegítésére
Asztalos Andrea, kommunikációs igazgató, Sanofi
Egy cél, egy stratégia, különféle eszközök – mit tehet egy régiós marketinges?
Szántai Zsuzsanna, Brand Manager Hungary/Slovenia/Croatia, Aspen Pharma
„Nyáron nincsen nyár!” (egy HS beteg) - avagy igaz-e, hogy 1+1˃ 2?
dr. Bozzay Kinga, General Manager, Abbvie
Szponzor előadás
Téma: Az RP-Info gyógyszer-információs rendszer alternatív kommunikációs lehetőségei
Dr. Marosi Gyöngyi, gyógyszerész, MDD 2002 Kft.
Anya csak egy van - márkaépítés egy monopol piacon, ahol hatalmas a verseny
Szilvási Dóra, Senior Marketing Implementation Lead, GSK
További előadások egyeztetés alatt...
Részvételi díj:
Teljes árú jegy: 49 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 39 900 Ft + áfa / fő