A Kreatív szaklap március 12-én harmadszor szervezi meg a Prizma Kreatív PR workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a Prizma versenyen eredményesen szereplő kampányaikat.
Az
egész napos rendezvényen a résztvevők megismerhetik a díjazott
munkákat, amelyek minden PR-es, ügynökségi és megbízói oldalon dolgozó
kommunikációs szakember számára fontos tanulságokat, eredményeket,
kreatív ötleteket és innovatív megoldásokat, kivitelezést tartogatnak.
Többek között fény derül arra, hogy:
Mi volt az alapprobléma?
Miért jelentett kihívást?
Hogyan épült fel a stratégia?
Miként valósult meg a koncepció?
Mik voltak a kiválasztott kommunikációs eszközök?
Milyen eredmény született?
És milyen hatásokat váltott ki?
Ízelítő a programból:
#nemvagyegyedul
előadó: Breuer Péter, POME
megbízó: UNICEF és Generali Biztosító
Adni Öröm!
ügynökség: Greenroom
megbízó: SPAR Magyarország
Nonfluencer – Nem szponzorált tartalom
előadók: Rábai Márk, Senior Copywriter és Vaszary Ádám, ügyvezető, Adamsky Budapest
megbízó: Istenes Bence
Ha nagy leszek, szoftvertesztelő leszek
előadó: Schenk Andrea, NNG, Head of Marketing Communication
ügynökség: Café PR
A British Telecommunications Z generációs munkahelyi felmérése és széleskörű kommunikációja
előadó: Bőhm Kornél, Impact Works, partner, Employer Branding üzletágvezető
megbízó: BT, British Telecommunications
Már egy perc olvasás is élmény
előadók: Jávor Zsófia PR manager és Gál Cintia Brand manager, Libri-Bookline
Pilkington: A nagy szélvédőteszt
előadó: Sipka Emese, Republic PR – Member of Republic Group, Senior PR manager
megbízó: Pilkington AGR Hungary
Hazajutni Afrikából!
ügynökség: Greenroom
megbízó: Budapest Bank
MOL CHALLENGE filmek
ügynökség: Greenroom
megbízó: MOL Magyarország
PR vezérelt integrált kampány Aperol – Végtelen nyár
előadó: Dobos Anikó, Red Lemon Media, senior pr consultant
megbízó: Coca Cola HBC Magyarország
Forradalmi újítás a biztosítói szektorban!
előadó: Zámbó Anna, Republic PR – Member of Republic Group, Head of PR
megbízó: CherryHUB BSC