Gyakorlatorientált
workshop, amely használható tudást ad a résztvevőknek a Facebook és
Instagram mint HR-es eszköz optimális felhasználásáról.
A nagy érdeklődésre való tekintettel március 13-án ismét megrendezzük a workshopot!
A képzésre 24 főt tudunk fogadni: foglalja le helyét mielőbb, le ne maradjon róla!
A
gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen
végigvesszük, hogy: hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az
Instagramon, hogy generáljunk nagyobb kattintásszámot, megosztást, hogy
szerezzünk több követőt, hogy jusson el az üzenetünk még célzottabban a
közönséghez, hogyan olvassunk a statisztikai adatokból, és egyáltalán
hogyan használjuk ki még jobban a Facebook és az Instagram adta
lehetőségeket a toborzásban.
Számítógépes gyakorlati Facebook / Instagram tréningünkön egy saját készítésű hirdetési kampány elkészítése során megtudhatja:
Hogyan építsen fel egy hirdetési kampányt a nulladik lépéstől egészen az utómunkákig?
Hogyan találjuk meg a számunkra legpotenciálisabb jelölteket?
Mitől igazán eredményes egy hirdetés – mit érdemes hangsúlyozni a szövegben, milyen képet válasszunk?
További tippek a hatékony hirdetéshez és annak ellenőrzéséhez!
A számítógépek használata miatt a férőhelyek száma limitált!
/Vállalkozási oldal használata ajánlott, de nem feltétel!/