Célunk,
hogy hasznos ötletekkel, tapasztalatokkal és gyakorlati megoldásokkal
lássuk el a munkaerő- megtartással és- hiánnyal küzdő belső
kommunikációs csapatokat.
Te is küzdesz a munkaerőd megtartásával?
Nehéz kommunikálni a kékgallérosokkal és az eladótérben dolgozókkal?
Folyamatosan kritizálják az intranetet és a belső újságot?
Hol
a helye a belső kommunikációnak: a HR, a PR vagy a marketing része
legyen? – tapasztalatok és best practice-ek eltérő szervezeti
felállásban dolgozó szakemberektől.
Belső médiumok: magazinok, intranetek, FB-oldalak hatékony működtetése, lehetőségei és korlátai.
Nálunk megismerheted a legsikeresebb belső kommunikációs projekteket, a legújabb eszközöket és módszereket, találkozhatsz hazai és nemzetközi best practice-ekkel. Ha részt veszel az eseményünkön, előrébb leszel, mint a versenytársad!
Jelentkezz minél előbb, hogy early bird jegyáron csatlakozhass hozzánk!