Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a
fogyasztó lesz, akinek folyamatosan változik az életmódja. Az előadások
során a különböző fogyasztói csoportok igényeit „monitorozzuk”, nőket,
férfiakat, nem, kor, társadalmi státusz szerint. Arra keressük a
választ, hogyan lehet a perszonalizációnak ma megfelelni piaci
szereplőként.
- Polcstratégia: ne csak láss, nézd is meg a vevőidet!
- Készletelemzés és adatelemzés az FMCG-szektorban
- Hogyan tudod megfogni az ökotudatos vásárlókat?
- Nemi szerepek a reklámokban: Hogyan kerüljük el, hogy szexisták legyünk?
- Vezérigazgatók a vállalati stratégiákról, munkaerő-piacról, aktuális kérdésekről
- Kerekasztal-beszélgetés a mentes és tudatos healthy-beauty trendekről
- Ki hogyan látja az innováció szerepét a gyártásban?
- Az Inspira Research exkluzív kutatása a healthy-beauty termékekről
Inspiráló előadások,
érdekes interjúk,
elismert szakértők, előadók,
kötetlen networking,
játékok és szórakoztató programok,
elegáns vacsora,
felejthetetlen buli,
wellness és kikapcsolódás egy különleges helyszínen.
|