Data Marketing Day
Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned!
Egy
laza szakmai délelőtt szuper előadásokkal az adatvezérelt marketing
lehetőségeiről és kihívásairól. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális
marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring,
tartalommarketing, email-marketing – igazi hívószavak!
08.30 - 09.00 Regisztráció
09.00 - 09.15
Megnyitó
Schlégl Tímea, IVSZ – kommunikációs és operatív igazgató és Intelligent Marketing képzésvezető – Kürt Akadémia
09.20 - 09.50
Ahol az adatbázis és a tartalom találkozik
Polacsek Zsolt, Profession.hu
Mire
alkalmas és mire nem az inbound marketing? Mire elég a vonzó online
tartalom, a blogolás, hogyan egészíti ezt ki a social media, a SEO és az
email marketing? Konkrét példák és esetek.
09.55 - 10.20
Egy mutató mindenek felett
Wéber Dániel, Nitro Sales \ Marketing
Definíciók
jönnek és mennek. Direkt Marketing, 1-2-1, CRM, Holisztikus és
Integrált Marketing, Inbound Marketing, Marketing Automatizáció…and the
list goes on. Hogyan rendezzük össze a marketingesek és sales-esek ma
már végtelen eszköztárát egyszerűen egy, az üzleti célokat valóban
segítő kommunikációs programba? Megmondjuk.
10.20 - 10.40
Adat és kreativitás menő nemzetközi példákon keresztül
Ördögh László, a Red Dot díjas Graphaseltől
Régen
a kreativitás volt a marketing varázsigéje, mára az adat lett a
legfelkapottabb kifejezése a szakmának. De kizárja-e egymást a kettő?
Hogyan tudnak összekapcsolódni? Esettanulmányok és példák az elmúlt évek
legizgalmasabb és legkreatívabb adatalapú reklámmegoldásaiból.
10.40 - 11.00
Az igazi online svájci bicska, avagy az adatmarketing brutális eszköztára
Varsányi Tibor és Kronome Krisztián, Nitro Sales \ Marketing
Bemutatunk
nektek néhány elég király eszközt, amelyeket vagy nem is ismertek, vagy
csak féltek tőle, mert azt hiszitek, túl bonyolult. Pedig nem az, az
eredményeik viszont varázslatosak. Mire jó egy marketing automatizációs
platform? Mit tud egy ügyes leadgeneráló eszköz, mi az a review
management? Számokkal és példákkal!
11.00 - 11.20 Kávészünet
11.20 - 11.40
Automatizált marketingmegoldás használat közben
Hercegh Zoltán, Repjegy.hu
Esettanulmány
11.45 - 12.05
Modern ügyfélkapcsolat és Customer Journey Management a gyakorlatban
Molnár Gergely, Raiffeisen Bank
Esettanulmány
12.10 - 12.30
Adatvezérelt marketing szerepe ott, ahol nincs is direkt vásárlói kapcsolat
Karakas Fanni, Nestlé
Esettanulmány
12.35 - 12.55
Élő lead generálás
Molnár Péter, Kreatív és Pogány András, Lead Generation
Nem
hiszed el, hogy lehetséges, pedig az. Az élőben bemutatott
LeadForensics eszköztárával bámulatos lehetőségek kerülnek a kezetekbe,
és ezt workshopunkon a közönség bevonásával fogjuk demonstrálni! A
résztvevők nyereményként egy hónapos LeadForensics trial előfizetéssel
gazdagodhatnak!
12.55 - 13.30
Interaktív üzleti kerekasztal és Q&A session
Egy
exkluzív, interaktív fél órás szakmai konzultáció, ahol a közönségben
ülők konkrét, valós szakmai problémáira adnak okos válaszokat a Nitro
Communications szakértői. Tanácsadás kicsiben!
13.30 – 14.00
Rendezvény zárása, networking
Részvételi díj:
Teljes árú: 11 900 Ft+áfa/fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 9 900 Ft+áfa/fő