Archív rendezvények -> Data Marketing Day

Data Marketing Day
Időpont:2019.06.12.->2019.06.12.
Helyszín: Esernyős - Óbudai Kulturális, Turisztikai és Információs Pont (1033 Budapest, Fő tér 2.)
Szervező: Kreatív - PHP Média Csoport

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Szépvölgyi Irodapark - Montevideo u. 3/B..
Web: phpmedia.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/430-4500

Data Marketing Day

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned!

Egy laza szakmai délelőtt szuper előadásokkal az adatvezérelt marketing lehetőségeiről és kihívásairól. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing – igazi hívószavak!

08.30 - 09.00 Regisztráció

 09.00 - 09.15
Megnyitó
Schlégl Tímea, IVSZ – kommunikációs és operatív igazgató és Intelligent Marketing képzésvezető – Kürt Akadémia

 09.20 - 09.50
Ahol az adatbázis és a tartalom találkozik
Polacsek Zsolt, Profession.hu
Mire alkalmas és mire nem az inbound marketing? Mire elég a vonzó online tartalom, a blogolás, hogyan egészíti ezt ki a social media, a SEO és az email marketing? Konkrét példák és esetek.

 09.55 - 10.20
Egy mutató mindenek felett
Wéber Dániel, Nitro Sales \ Marketing
Definíciók jönnek és mennek. Direkt Marketing, 1-2-1, CRM, Holisztikus és Integrált Marketing, Inbound Marketing, Marketing Automatizáció…and the list goes on. Hogyan rendezzük össze a marketingesek és sales-esek ma már végtelen eszköztárát egyszerűen egy, az üzleti célokat valóban segítő kommunikációs programba? Megmondjuk.

 10.20 - 10.40
Adat és kreativitás menő nemzetközi példákon keresztül
Ördögh László, a Red Dot díjas Graphaseltől
Régen a kreativitás volt a marketing varázsigéje, mára az adat lett a legfelkapottabb kifejezése a szakmának. De kizárja-e egymást a kettő? Hogyan tudnak összekapcsolódni? Esettanulmányok és példák az elmúlt évek legizgalmasabb és legkreatívabb adatalapú reklámmegoldásaiból.

 10.40 - 11.00
Az igazi online svájci bicska, avagy az adatmarketing brutális eszköztára
Varsányi Tibor és Kronome Krisztián, Nitro Sales \ Marketing
Bemutatunk nektek néhány elég király eszközt, amelyeket vagy nem is ismertek, vagy csak féltek tőle, mert azt hiszitek, túl bonyolult. Pedig nem az, az eredményeik viszont varázslatosak. Mire jó egy marketing automatizációs platform? Mit tud egy ügyes leadgeneráló eszköz, mi az a review management? Számokkal és példákkal!

11.00 - 11.20 Kávészünet

 11.20 - 11.40
Automatizált marketingmegoldás használat közben
Hercegh Zoltán, Repjegy.hu
Esettanulmány

 11.45 - 12.05
Modern ügyfélkapcsolat és Customer Journey Management a gyakorlatban
Molnár Gergely, Raiffeisen Bank
Esettanulmány

 12.10 - 12.30
Adatvezérelt marketing szerepe ott, ahol nincs is direkt vásárlói kapcsolat
Karakas Fanni, Nestlé
Esettanulmány

 12.35 - 12.55
Élő lead generálás
Molnár Péter, Kreatív és Pogány András, Lead Generation
Nem hiszed el, hogy lehetséges, pedig az. Az élőben bemutatott LeadForensics eszköztárával bámulatos lehetőségek kerülnek a kezetekbe, és ezt workshopunkon a közönség bevonásával fogjuk demonstrálni! A résztvevők nyereményként egy hónapos LeadForensics trial előfizetéssel gazdagodhatnak!

 12.55 - 13.30
Interaktív üzleti kerekasztal és Q&A session
Egy exkluzív, interaktív fél órás szakmai konzultáció, ahol a közönségben ülők konkrét, valós szakmai problémáira adnak okos válaszokat a Nitro Communications szakértői. Tanácsadás kicsiben!

 13.30 – 14.00
Rendezvény zárása, networking

Részvételi díj:

Teljes árú: 11 900 Ft+áfa/fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 9 900 Ft+áfa/fő