RENDEZVÉNYEK -> Golden Age konferencia

Golden Age konferencia
Időpont:2019.06.04.->2019.06.04.
Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)
Szervező: Kreatív - PHP Média Csoport

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Szépvölgyi Irodapark - Montevideo u. 3/B..
Web: phpmedia.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/430-4500

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!


A Golden Age konferencia azt a kérdést járja körül, hogy a fizetőképes kereslet ma már nem korlátozódik a 18-49-es korcsoportra. Mivel a lakosság egyre öregszik, az életszínvonal és az átlagélettartam nő, megjelent a jó egzisztenciális körülmények között élő, aktív, fizetőképes 50-es, 60-as korosztály.

„Az 50 az új 30!" Hogyan lehet őket megszólítani? Milyen médiafelületekkel, milyen reklámokkal, milyen hangvételben érdemes hozzájuk szólni?

Program

 8.30 - 9.00 Regisztráció

 9.00 - 9.20
Tévében vagy Facebookon érd el őket? A 49 fölöttiek médiafogyasztása, a hagyományos és a social media lehetőségei.

Előadás az ötvenes-hatvanas generáció médiafogyasztásának átalakulásáról, a TV és a digitális csatornák elérésének változásáról, a reach építés és csatorna-kötődés lehetőségeiről, és arról, hogy milyen eszközök állnak rendelkezésre ezek mérésére, mik a korlátok és dilemmák.
Előadó: Kun Miklós, Mediacom, stratégiai vezető

 9.25 - 9.45
A celebek lettek az idősebb célcsoportok influencerei?

Kik a meghatározó véleményvezérek a 49 fölötti célcsoportokban? Milyen platformokon és milyen termékek számára alkalmas ez a fajta „senior influencer marketing”?
Előadó: Forgács Mariann, Be Social, társalapító

 9.50 - 10.10
Hogyan alakult át a fogyasztás az ezredforduló óta, milyen a 49 fölöttiek vásárlóereje?

Általános vélekedés, hogy ma már elfelejthetjük az otthon ücsörgő nyugdíjasokat, miután kirepültek a gyerekek, teljesen átalakul – és felpörög - az ötvenesek fogyasztása. De pontosan mit mutatnak az adatok?
Előadó: Bacher János, GfK Hungária, Digital Client Solutions Director

 10.15 - 10.25
Fogyasztási szokások - életkor vs. attitűd

A kommunikáció mikéntje nem életkor, hanem életszakasz kérdése.
Előadó: Mentes Endre, ACG Pro, ügyvezető igazgató

 10.30 - 10.50
Így szólj a nyelvükön, avagy milyen tartalmak jönnek be az 50 pluszosoknak?

Témák, érdeklődési területek és hangvétel kérdései.
Előadó: Tóth-Császár Gergely, Ringier Axel Springer Magyarország, kiadóigazgató 

 10.50 - 11.15 Kávészünet

 11.20 - 11.40
Fiatal vagy fiatalos? – hatékony Facebook posztok és videók 49 fölött.

Ott vannak a Facebookon, Instagramon, Youtube-on, de nem ugyanazt, és nem ugyanúgy fogyasztják, mint a huszonévesek.
Előadó: Joanelli Tamás, Be Social, ügyvezető

 11.45 - 12.05
Lehet a biztosításról és a gyógyszerekről is szórakoztatóan beszélni

Avagy milyen a vicces egészségügyi kommunikáció, üde pénzügyi reklám? Menő külföldi és hazai példák az 50 pluszosoknak való marketing és pr világából.
Előadó: Pálfai Domokos, Uniomedia, kreatívigazgató

 12.10 - 12.30
Hogyan szólítsd meg reklámodban az idősebb korosztályt, hogy ne érezzék magukat öregnek, de ne legyen életidegen se a tartalom?

Előadó: Földi Miklós Dániel, reklámpszichológus

 12.35 - 13.20
Amikor pénzben mérhető érték a kor, avagy kihívások és lehetőségek az 50 pluszos kommunikációban.

Kerekasztal-beszélgetés marketingesekkel a pénzügyi szektor, a gyógyszeripar és a szépségápolás területéről.