A Golden Age konferencia
azt a kérdést járja körül, hogy a fizetőképes kereslet ma már nem
korlátozódik a 18-49-es korcsoportra. Mivel a lakosság egyre öregszik,
az életszínvonal és az átlagélettartam nő, megjelent a jó
egzisztenciális körülmények között élő, aktív, fizetőképes 50-es, 60-as
korosztály.
„Az 50 az új 30!" Hogyan lehet őket megszólítani? Milyen médiafelületekkel, milyen reklámokkal, milyen hangvételben érdemes hozzájuk szólni?
Program
8.30 - 9.00 Regisztráció
9.00 - 9.20
Tévében vagy Facebookon érd el őket? A 49 fölöttiek médiafogyasztása, a hagyományos és a social media lehetőségei.
Előadás
az ötvenes-hatvanas generáció médiafogyasztásának átalakulásáról, a TV
és a digitális csatornák elérésének változásáról, a reach építés és
csatorna-kötődés lehetőségeiről, és arról, hogy milyen eszközök állnak
rendelkezésre ezek mérésére, mik a korlátok és dilemmák.
Előadó: Kun Miklós, Mediacom, stratégiai vezető
9.25 - 9.45
A celebek lettek az idősebb célcsoportok influencerei?
Kik
a meghatározó véleményvezérek a 49 fölötti célcsoportokban? Milyen
platformokon és milyen termékek számára alkalmas ez a fajta „senior
influencer marketing”?
Előadó: Forgács Mariann, Be Social, társalapító
9.50 - 10.10
Hogyan alakult át a fogyasztás az ezredforduló óta, milyen a 49 fölöttiek vásárlóereje?
Általános
vélekedés, hogy ma már elfelejthetjük az otthon ücsörgő nyugdíjasokat,
miután kirepültek a gyerekek, teljesen átalakul – és felpörög - az
ötvenesek fogyasztása. De pontosan mit mutatnak az adatok?
Előadó: Bacher János, GfK Hungária, Digital Client Solutions Director
10.15 - 10.25
Fogyasztási szokások - életkor vs. attitűd
A kommunikáció mikéntje nem életkor, hanem életszakasz kérdése.
Előadó: Mentes Endre, ACG Pro, ügyvezető igazgató
10.30 - 10.50
Így szólj a nyelvükön, avagy milyen tartalmak jönnek be az 50 pluszosoknak?
Témák, érdeklődési területek és hangvétel kérdései.
Előadó: Tóth-Császár Gergely, Ringier Axel Springer Magyarország, kiadóigazgató
10.50 - 11.15 Kávészünet
11.20 - 11.40
Fiatal vagy fiatalos? – hatékony Facebook posztok és videók 49 fölött.
Ott vannak a Facebookon, Instagramon, Youtube-on, de nem ugyanazt, és nem ugyanúgy fogyasztják, mint a huszonévesek.
Előadó: Joanelli Tamás, Be Social, ügyvezető
11.45 - 12.05
Lehet a biztosításról és a gyógyszerekről is szórakoztatóan beszélni
Avagy
milyen a vicces egészségügyi kommunikáció, üde pénzügyi reklám? Menő
külföldi és hazai példák az 50 pluszosoknak való marketing és pr
világából.
Előadó: Pálfai Domokos, Uniomedia, kreatívigazgató
12.10 - 12.30
Hogyan szólítsd meg reklámodban az idősebb korosztályt, hogy ne érezzék magukat öregnek, de ne legyen életidegen se a tartalom?
Előadó: Földi Miklós Dániel, reklámpszichológus
12.35 - 13.20
Amikor pénzben mérhető érték a kor, avagy kihívások és lehetőségek az 50 pluszos kommunikációban.
Kerekasztal-beszélgetés marketingesekkel a pénzügyi szektor, a gyógyszeripar és a szépségápolás területéről.