PROGRAM
8:30-9:00 Regisztráció
9:00-9:25 Hogy használd a pszichológiát az értékesítésben?
Sok olyan hasznos eredményt fedeztek fel pszichológus kutatók, melyek az
értékesítők hasznára válhatnak. Meggyőzésben, kifogáskezelésben vagy
akár az árképzésben.
Földi Miklós Dániel, reklámpszichológus
9:25-9:55 Az eredményes csapatteljesítmény titka - avagy hogyan válogat és motivál egy NB I-es edző?
A sportban, akár csak az értékesítésben látványosak az eredmények. Ezek
pedig sokszor függenek a csapattól, a környezettől, hogy az mennyire
inspiráló, mennyire tudnak a tagok együttműködni. Milyen szempontokat
mérlegel egy edző egy-egy döntésnél?
Szabó Edina, ÉRD NB I-es női kézilabdacsapat vezetőedzője
10:00-10:25 Amit a sportpszichológiából tanulhatunk: mentális felkészülés egy tárgyalásra
Hogy trenírozzák magukat az élsportolók a sikerre? Milyen módszerek
vannak erre? Mit kezdenek a zavaró tényezőkkel? És mit tanulhat ebből
egy értékesítő?
Faludi Viktória sportpszichológussal beszélget Molnár Péter, a PPH Media értékesítési vezetője
10:30-10:50 Bizalomépítés az értékesítésben
Te mit teszel azért, hogy bizalmat építs az ügyfeleidben? Miből fogod
észrevenni, hogy sikerült kiépítened a megfelelő bizalmi viszonyt?
(Ember az ügyfél mögött…)
Martonosi-Nagy Judit, Assessment Systems Hungary, Projektmenedzser, Senior tanácsadó
10:50-11:05 18+ ... A szenvedélyes értékesítés és az oda vezető út 100 napja
Miként lehet elkötelezett, hatékony és már-már szenvedélyes biztosítási
tanácsadói hálózatot építeni? A válasz az utánpótlás megfelelően
felépített onboardingjában rejlik.
Vendler Balázs, Games for Business, CEO
11:05-11:30 Kávészünet
11:30-11:50 "Free the game" - Szabadság&felelősség=versenyelőny?
Adódhat bármi jó abból, ha a döntéseket nem a központ tapasztalt
"szakértői" hozzák? Nem csak galibát szül az, ha az értékesítők szabad
kezet kapnak?
Mi a csudát jelent az, hogy szubszidaritás? A fizetésen kívül más is motivál?... na ne vicceljünk! És a végén ki állja a cehhet?
Horváth Sándor Farkas, Decathlon, HR vezető
11:50-12:10 Átalakuló szerepkörök az b2b értékesítésben - ami eddig működött, nem sikeres többé
Az értékesítési szakma talán egyik legnagyobb dilemmája megosztani a
figyelmünket a piac és a belső működés fejlesztése közt. Azok akik nem
találják meg a két irány közti egyensúlyt hamar szembesülnek a
megváltozott környezet üzletre gyakorolt hatásaival.
Toldi Gábor, DTC Solution, tulajdonos ügyvezető
12:10-12:30 Értékesítettél már influencerrel?
Minden az influencervilágról és annak értékesítési erejéről.
Sápi Márton, Star Network, értékesítési igazgató
12:30-12:50 “Megírtam, kiposztoltam, eladtam” – egy online értékesítési csatorna tudatos felépítésének története
Lakatos Levente, író önállóan kezdte értékesíteni könyveit. Autodidakta
módon tanulta ki az online értékesítés fortélyait, melynek részleteiről
be is számol: Milyen eredményeket lehet elérni? Mi éri meg – és mi nem?
Hogy és hová érdemes terelni a közönséget? Merchandising trükkök…
Lakatos Levente, író
12.50-13:00 Az értékesítésnövekedés eddig rejtett módjai
Mi motiválja a sales-est? Egy esettanulmány kapcsán megmutatom, mi köze a motivációtérképezésnek az értékesítésnövekedéshez.
Czagler Zsuzsanna, Motivational Maps Business Practitioner and Trainer for Hungary
13:05-14:00 Ebédszünet
14:05-14:25 Puszi, facebook, hírlevél :) - ügyfélélmény a Mol Limónál
A Limo ügyfelek digitális, személyes és közösségi élményei, azaz hogyan
lehet egyszerre szolgáltatást nyújtani, üzletet működtetni, innovációt
meghonosítani és kiszolgálni a felhasználói igényeket?
Somfalvi Aliz, MOL LIMO, marketing vezető
14:30-14:50 Őszinte együttérzés és visszatérő vásárló: kifogáskezelés mesterfokon
Legyen szó akár profi reklamáció-turistáról, akár szimplán elégedetlen
vendégről, egy étterem/szállodatulajdonos életének mindennapi része a
kifogáskezelés. Mindent a hatékony tárgyalástechnikai eszközökről.
Gendúr András, étteremtulajdonos, La perle Noir / gasztrotanácsadó
14:50-15:10 Ha porszívót el tudsz adni, mindent el tudsz adni!
Magyarország egyik legsikeresebb porszívóügynöke mesél arról, hogy minek
köszönheti eredményességét, és értékesítési vezetőként hogyan
fejleszti, motiválja a csapatát egy nehezített pályán, ahol
"hideghívásokból", ajánlásokból kell megélni.
Vörös Kornél, Vorwerk Magyarország, értékesítési vezető
15:10-15:35 Siker a viharok közt – alkalmazkodás a megváltozott piaci körülményekhez
Mi történne ha egyik napról a másikra megszünne a kereslet a javaid
iránt? Hogyan lehet egy megszűnő (juttatási) piacot, újragondolni? Öt
dolog ami sikerre vitte a sales stratégiát!
Balázs Krisztián, Edenred, ügyvezető igazgató
15:35-16:00 New Business (megint) - miért kéne elengedni, ha megint támadt egy jó ötletem?!
Barathi Tamás vagyok, nyughatatlan vállalkozó, startupper, álmodozó.
Mindig keresem az új lehetőségeket vagy legalábbis nem hajolok el
előlük. Gyerekkorom óta értékesítek, a piacon tanultam a legnagyobb
kofáktól, később multi környezetben a legdörzsöltebbektől
Barathi Tamás, Founder, CEO - Colibri HR Solutions, Co-founder, CEO - Zyntern.com, Co-founder - Blue Colibri App