Archív rendezvények -> Kifogás- és panaszkezelés - tréning

Kifogás- és panaszkezelés - tréning
Időpont:2019.08.27.->2019.08.27.
Helyszín:
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

Kifogás- és panaszkezelés a belső és külső ügyfél-kommunikációban


Egész napos képzésünk során megismerheti a minőségi ügyfélkommunikáció alapelveit, és gyakorolhatja azok alkalmazását a belső és külső ügyfeleinek, kifogásainak és panaszainak kezelésében. Az egész napos csoportmunka során meglévő készségeire alapozva hasznos módszereket és technikákat sajátíthat el.

 

A tréning programjából röviden:

  • Szolgáltatási alapelvek
  • Kommunikációs módszerek
  • Probléma-megoldási technikák
  • Önfejlesztés és önvédelem

Programunkat ajánljuk mindazoknak, akik a munkájukban vagy magánéletükben igénylik a következő területek fejlesztését:

  • stresszkezelés, konfliktuskezelés, válságkezelés
  • nehéz emberek kezelése és elengedés
  • belső PR, többgenerációs csapatműködés
  • egészséges munkakörnyezet kialakítása

A tréning szakembere: Dr. Horváth Endre, PhD intézetigazgató főiskolai tanár, közgazdász

  • 20 év pénzügyi, informatikai, közigazgatási vezetői tapasztalat
  • 25 év egyetemi, főiskolai, vállalati oktatói tapasztalat
  • az MTA köztestületi tagja