Archív rendezvények -> CONTACT – Ügyfélszolgálati és HR konferencia

CONTACT – Ügyfélszolgálati és HR konferencia
Időpont:2019.11.06.->2019.11.08.
Helyszín: Hunguest Hotel Bál Resort**** – Balatonalmádi
Szervező: Goodevent Rendezvényszervező Kft.

Elérhetőség:
Cím: 1165 Budapest, Hangulat u. 14..
Web: contactconferences.com
E-mail cím:
Telefon: 70/442-6067

A CONTACT nem csak egy rendezvény. Egy híd, amely összeköti azokat, akik a minőségi ügyfélkapcsolatokért dolgoznak nap mint nap. Összefogja az ügyfélkérdésben érintetteket: szakmát, szolgáltatókat és mindenkit, akinek ügyfelei vannak. Résztvevőink segítségünkkel képezik magukat, szakmai kapcsolatokat építenek, tanulnak egymástól és innovátorként előremozdítják a piacot. Nem csak beszélünk róla, de együtt építjük a jövő ügyfélszolgálatait. Ez a küldetésünk.

Mi abban hiszünk, hogy a változásra és az újra való igény visz minket előre. Az előző évek konferenciáira építve, de új néven, új formában, bővebb tematikával, nemzetközi cégek részvételével térünk vissza 2019-ben.

xMinden cég maga dönti el, hogy csak beletörődik a változásokba és sodródik az árral, vagy rugalmasan alkalmazkodik és tudatosan építi fel ügyfélbarát ügyfélszolgálatát.

A minél sikeresebb alkalmazkodáshoz ad eszközöket és tanácsokat eseményünk, a CONTACT.

A konferencia koncepcióját és programját egy szakmai grémium felügyeli. Tagjainak sokéves tapasztalata a garancia arra, hogy a CONTACT célja megvalósuljon. Kik ők? Ide kattintva megtudhatja!

Előadások, szemináriumok és vitaindító kerekasztalok segítségével keressük az – akár rendhagyó – válaszokat a legfontosabb ügyfélszolgálati és HR-kérdésekre, megoldást az általános vezetői problémákra.

A CONTACT főbb témái:

• Ügyfélszolgálati trendek – jelenből a jövőbe. Prognózis és a ránk váró feladatok
• Gép VAGY ember helyett gép ÉS ember, avagy az AI mint az ügyfélszolgálatos személyes asszisztense
• Van ügyfélélmény stratégiád? Nincs? Az nagy baj!
• Tudtad? Nem a fizetés számít, hanem a jó munkahely! Employer branding tudatosan
• „Utazás” az ügyféllel. Customer journey mapping napjainkban
• Rendhagyó eszközök a toborzásra – a munkaerőhiány megoldása „out of the box”
• A legjobb munkahelyek, CSR-kitüntetések. Csillogó eredmények – és a valóság, ami mögötte van
• Ma már nem kérdés, hogy használsz-e chatbotot. Lépj magasabb szintre!
• Csapat, motiváció, tréningek, coaching, konfliktuskezelés, jól működő munkaszervezet. Éves teendőink listája a gyakorlatban
• A GDPR-ral nincs vége. Személyes adatok védelme 2.0
• Amikor a kényelem az élmény
• Ügyfélszolgálat és sales – kéz a kézben
• Gerillaháború elegánsan. Startup vs nagy múltú brand a banki ügyfelekért folyó harcban
• Ami felpörgeti a fogyasztói kommunikációt – így használd jól az RCS-t (Rich Communication Services)!
• Csatornacunami: hol és hogyan éred el az ügyfeled?
• A conversational commerce lehet a sales és a márkahűség új csodafegyvere?

• 3 helyszín – 3 téma – 3 műfaj. Interaktív műhelymunka