Archív rendezvények -> Kifogás- és panaszkezelés a belső és külső ügyfél-kommunikációban

Kifogás- és panaszkezelés a belső és külső ügyfél-kommunikációban
Időpont:2019.11.26.->2019.11.26.
Helyszín: IIR
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

Egész napos képzésünk során megismerheti a minőségi ügyfélkommunikáció alapelveit, és gyakorolhatja azok alkalmazását a belső és külső ügyfeleinek, kifogásainak és panaszainak kezelésében. Az egész napos csoportmunka során meglévő készségeire alapozva hasznos módszereket és technikákat sajátíthat el.

 

A tréning programjából röviden:

  • Szolgáltatási alapelvek
  • Kommunikációs módszerek
  • Probléma-megoldási technikák
  • Önfejlesztés és önvédelem

Programunkat ajánljuk mindazoknak, akik a munkájukban vagy magánéletükben igénylik a következő területek fejlesztését:

  • stresszkezelés, konfliktuskezelés, válságkezelés
  • nehéz emberek kezelése és elengedés
  • belső PR, többgenerációs csapatműködés
  • egészséges munkakörnyezet kialakítása

A tréning szakembere: Dr. Horváth Endre, PhD intézetigazgató főiskolai tanár, közgazdász