Van új a nap alatt! – Employer branding trendek
Frissítő
globális employer branding körkép, hazahozott tanulságok a World
Employer Branding Day-ről. Trendszetter előadás arról, hogyan csinálják a
nagyok a világ körül, és könnyen beépíthető tanácsok kicsiknek is.
Előadó: Zvezdovics Anita, Brandfizz, Társalapító & Chief Fizz Offizzer
Ezek a mai fiatalok… Mit és hol keresnek?
Bernschütz Mária a „mai fiatalokkal”
kapcsolatos információit már rég nem a tanulmányaira, mint inkább az
egyetemi oktatóként szerzett tapasztalataira alapozza. Szerinte a „mai srácok”...
Előadó: Bernschütz Mária, BME Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék, egyetemi adjunktus
A trendi szlogeneken túl: Hallod-e, amit igazán hallani akarnak?
Minden
multinacionális vállalat hatalmas küzdelmeket folytat a munkavállalók
megszerzéséért. A marketing feladata, hogy eladja a céget, amit
trendibbnél trendibb szlogenekkel tesz meg. De mi van a szlogeneken túl?
Előadó: Dr. Szilágyi Judit, Come&Grow, ügyvezető igazgató, vezetésfejlesztési tanácsadó
A pszichológiai jóllét az employer branding szolgálatában
Az előadás azt járja körül, hogy milyen módon van hatással a
munkatársak jólléte, és az annak emelését célzó akciók a cég brandjére,
illetve példát ad ilyen akciócsomagra is.
Előadó: Órás Andrea, Assessment Systems, tanácsadó, pszichológus
Mutasd a szervezeti motivációtérképed, megmondom, milyen az employer márkád!
Az
egy dolog, hogy sikerül kialakítani egy vonzó képet a cégről, de vajon
ez a kép és a céges kultúra a gyakorlatban mennyire fedi egymást?
Esettanulmánnyal mutatom meg, hogy mennyire nem egyszerű a mutatott
márkát fenntartani a gyakorlatban, és ez milyen világosan látható egy
szervezeti motivációs térképből.
Előadó: Czagler Zsuzsa, Motivational Maps, Business Practitioner and Accrediting Trainer
Stíluskommunikáció – a dolgozói élmény megteremtésének és fenntartásának támogatása
Előadó: Tóth Mónika, Personnel, ügyvezető igazgató
Employer branding házon belül: agilis transzformáció és annak újszerű kommunikációja a Telekomnál
Az
employer branding tudatos alakítása nem csak kifelé fontos, a belső
kommunikáció célja is többek közt a munkáltatói márka és az üzleti
stratégia erősítése. Milyen újszerű megoldásokat alkalmaz a Telekom?
Előadó: Kutas István, Magyar Telekom, vállalati kommunikációs igazgató
Miért
lett a frissdiplomás toborzásból journEY Program? – #Magadraismersz:
employer branding stratégia és toborzási kampány az EY-nál
Mit
tett az EY ahhoz, hogy a végzős egyetemisták magukra ismerjenek a cég
karrierlehetőségeiben? Konzisztensen felépített stratégia, valamint
online & offline kampányok segítségével így sikerült még vonzóbbá
válni az Y és Z generáció számára.
Előadó: Lázár Gábor, EY, Head of HR
Elkötelezés – klikk, bevonás – post, #belső brandépítés
Belső employerbranding-építés a legújabb technológiai megoldásokkal
Előadó: Barathi Tamás, Blue Colibri, alapító
Digitális toborzási és onboarding hatékonyságnövelés egy szerteágazó szervezetben: GrandVision megoldások
Hogyan
fejleszd a munkavállalói élményt és kommunikálj gyorsan, egyszerűen és
hatékonyan kollégáiddal a bevonzástól az onboardingon át a hosszútávú
megtartásig, a kereskedelmi szektorban?
Előadó: Szilvási Gábor, Grandvision, HR Director
Egy újabb rendhagyó húzás a Drehertől: reality az employer branding jegyében
Fél-reality/vloggolás mint új munkáltatói márkaépítés. Előadás az ötlet hátteréről, a pilot kihívásairól és kulisszatitkairól.
Előadó: Kreiter Éva, Dreher Sörgyárak, HR igazgató
Kék- és fehérgalléros munkavállalók újszerű bevonzása és elkötelezése az ACCOR-nál
Hogyan
tette láthatóvá az Accor a kollégák munkájának fontosságát? Miért vált a
szobaasszony a tisztaság őrangyalává? EVP-lokalizáció, pozícióbranding
és integrált stratégiaépítés egy egységes munkáltatói márka érdekében.
Előadó: Péter Dávid, ACCOR, Employer Branding Coordinator
2020 Employer Branding Vision: „War for talent” vagy „War for content”?
Az employer brandinget miért nem lehet lekapcsolni? Mi fogja
meghatározni az elkövetkező évek trendjeit? Frissítő útravaló azoknak,
akiknél az employer brandingre nincs elég házon belüli erőforrás, de nem
kampányokat, hanem stratégiát építenének - szeretnék mérni a ROI-t.
Előadó: Horváth Ádám, Brandfizz, Társalapító & Chief Sparkle Offizzer