Egy mondás
szerint az embereket az IQ-juk miatt veszik fel, és az EQ-juk miatt
küldik el. A fluktuáció megelőzése a megfelelő kiválasztással kezdődik.
Több ezer embernek napi szinten kell meghoznia a döntést, hogy X-et vagy
Y-t vegye fel munkatársnak. Egyformán képzett jelentkezők esetén az
emberi faktor a döntő, ám ezt az emberi faktort a legnehezebb előre
bejósolni. Mi a célravezető? Mesterséges intelligencia? Tesztek? Megérzés? Rutin? Válaszok az égető kérdésekre 2019. november 5-én a Matchmaking – Toborzás/kiválasztás konferencián DEMO-túrával egybekötve.
Program:
DEMO-túra csoportokra osztva
Pszichológia a kiválasztásban: mire figyeljünk? Dénes Eszter, Klinikai szakpszichológus, Kogwheel Consulting-alapítója Tesztek
vagy intuíció? Kognitív torzítások egy interjúhelyzetben... Számos
pontja van a kiválasztásnak, ahol tetten érhető a pszichológia, és
segíti a hatékonyságot, ha tisztában vagyunk ezzel.
A kutya és a farok esete: "Csak el ne ijesszem a jelöltet"... Horváth András, Szervezeti tanácsadó, Remedios consulting Manapság
jobban félünk a jelölt elfutásától, mint attól, hogy megcsináljuk a
megfelelő kiválasztási folyamatot. Válaszok a paradox helyzetre.
Hagyományos mosópor kontra Ariel: Te melyiket próbálod ki hamarabb? Lupkovics Edit, IT Divízió vezető, Jobsgarden Hogyan legyen izgalmas és egyedi az ajánlatod? Hogyan briefeld a toborzódat, hogy jó jelölteket kapj?
Álláskeresés a virtuális világban? Így toborozz szórakoztatva! Ficza János, PR menedzser, Workania.hu Hogyan
lehet adatbázist és márkát építeni egyszerre? Természetesen úgy, ha
egyidőben szórakoztatsz és informálsz. Esettanulmány bemutatása az
Álláskeresés Labirintusáról.
Felmérjük? Mit? A kompetenciáinkat? Avagy hogyan tegyük közérthetővé a személyiséget? Füzér Gábor, Ügyvezető igazgató, Assessment Systems Akkor
is objektíven mérhető, ha egyedi és csak a miénk? Az előadás arra ad
választ, hogy miként lehet az egyedi, cégre és pozícióra szabott
kompetenciarendszereket megbízhatóan mérhetővé, érthetővé tenni.
A megtartás az új toborzás Fazekas László, Head of Marketing, Games for Business A
toborzás napjainkban hatalmas kihívások és szemmel látható költségek
elé állítja a cégeket. A megoldás nem feltétlenül a ráfordított
erőforrások növelésében, hanem inkább a szemléletváltásban rejlik.
Max, a digitális toborzási asszisztens Felméry Krisztina, Academic Relations & Employer Branding Lead, Tata Consultancy Services Hungary Tapasztalati beszámoló a chatbot által történő toborzás tanulságairól.
Dupla számú releváns jelentkező extra rövid határidővel: a Vision Express toborzási kampánya Horváth Ádám, Társalapító, Brandfizz Egy
munkáltató márkaereje akkor válik láthatóvá igazán, amikor gyorsan kell
nagyobb létszámot toborozni. A Vision Express integrált toborzási
kampányának eredményeit, dilemmáit, kihívásait és tanulságait osztjuk
meg.
Járt utat járatlanért…csak nyugodtan! Kalocsai Lea, Értékesítési igazgató (Hun, PL, RO), Codecool Nem feltétlen budget kérdése az innovatív toborzási csatornák használata ebben az új, jelöltközpontú világban…
Miért, hogyan, mit tegyünk a sikeres onboardingért? Katona Melinda, Boreális ügyvezető, Szervezeti tanácsadó Ha
végre, nagy nehezen megtaláltuk a befutót, ne ijesszük el az illetőt
egy nem megfelelő onboarding folyamattal. Integráció mesterfokon:
onboarding útmutató a mindennapi gyakorlatban.
|