Archív rendezvények -> Matchmaking – toborzás/kiválasztás konferencia

Matchmaking – toborzás/kiválasztás konferencia
Időpont:2019.11.05.->2019.11.05.
Helyszín: CEU Auditórium A (1051 Budapest, Nádor u. 15.)
Szervező: Kreatív Csoport (Professional Publishing Hungary Kft.)

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 3/B..
Web: www.kreativ.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/430-4510

Egy mondás szerint az embereket az IQ-juk miatt veszik fel, és az EQ-juk miatt küldik el. A fluktuáció megelőzése a megfelelő kiválasztással kezdődik. Több ezer embernek napi szinten kell meghoznia a döntést, hogy X-et vagy Y-t vegye fel munkatársnak. Egyformán képzett jelentkezők esetén az emberi faktor a döntő, ám ezt az emberi faktort a legnehezebb előre bejósolni. 
Mi a célravezető? Mesterséges intelligencia? Tesztek? Megérzés? Rutin? 
Válaszok az égető kérdésekre 2019. november 5-én a Matchmaking – Toborzás/kiválasztás konferencián DEMO-túrával egybekötve.

Program:

 DEMO-túra csoportokra osztva

 Pszichológia a kiválasztásban: mire figyeljünk?
Dénes Eszter, Klinikai szakpszichológus, Kogwheel Consulting-alapítója
Tesztek vagy intuíció? Kognitív torzítások egy interjúhelyzetben... Számos pontja van a kiválasztásnak, ahol tetten érhető a pszichológia, és segíti a hatékonyságot, ha tisztában vagyunk ezzel. 

 A kutya és a farok esete: "Csak el ne ijesszem a jelöltet"...   
Horváth András,  Szervezeti tanácsadó, Remedios consulting

Manapság jobban félünk a jelölt elfutásától, mint attól, hogy megcsináljuk a megfelelő kiválasztási folyamatot. Válaszok a paradox helyzetre.

 Hagyományos mosópor kontra Ariel: Te melyiket próbálod ki hamarabb?
Lupkovics Edit, IT Divízió vezető, Jobsgarden

Hogyan legyen izgalmas és egyedi az ajánlatod? Hogyan briefeld a toborzódat, hogy jó jelölteket kapj?

 Álláskeresés a virtuális világban? Így toborozz szórakoztatva!
Ficza János, PR menedzser, Workania.hu
Hogyan lehet adatbázist és márkát építeni egyszerre? Természetesen úgy, ha egyidőben szórakoztatsz és informálsz. Esettanulmány bemutatása az Álláskeresés Labirintusáról.

 Felmérjük? Mit? A kompetenciáinkat? Avagy hogyan tegyük közérthetővé a személyiséget?
Füzér Gábor, Ügyvezető igazgató, Assessment Systems
Akkor is objektíven mérhető, ha egyedi és csak a miénk? Az előadás arra ad választ, hogy miként lehet az egyedi, cégre és pozícióra szabott kompetenciarendszereket megbízhatóan mérhetővé, érthetővé tenni.

 A megtartás az új toborzás
Fazekas László, Head of Marketing, Games for Business
A toborzás napjainkban hatalmas kihívások és szemmel látható költségek elé állítja a cégeket. A megoldás nem feltétlenül a ráfordított erőforrások növelésében, hanem inkább a szemléletváltásban rejlik.


 Max, a digitális toborzási asszisztens
Felméry Krisztina, Academic Relations & Employer Branding Lead, Tata Consultancy Services Hungary
Tapasztalati beszámoló a chatbot által történő toborzás tanulságairól.

 Dupla számú releváns jelentkező extra rövid határidővel: a Vision Express toborzási kampánya
Horváth Ádám, Társalapító, Brandfizz
Egy munkáltató márkaereje akkor válik láthatóvá igazán, amikor gyorsan kell nagyobb létszámot toborozni. A Vision Express integrált toborzási kampányának eredményeit, dilemmáit, kihívásait és tanulságait osztjuk meg. 

 Járt utat járatlanért…csak nyugodtan!
Kalocsai Lea, Értékesítési igazgató (Hun, PL, RO), Codecool
Nem feltétlen budget kérdése az innovatív toborzási csatornák használata ebben az új, jelöltközpontú világban…

 Miért, hogyan, mit tegyünk a sikeres onboardingért?
Katona Melinda, Boreális ügyvezető, Szervezeti tanácsadó
Ha végre, nagy nehezen megtaláltuk a befutót, ne ijesszük el az illetőt egy nem megfelelő onboarding folyamattal. Integráció mesterfokon: onboarding útmutató a mindennapi gyakorlatban.