Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról.
Mi alapján választanak bankot, biztosítót, pénzügyi szolgáltatót a magyar fogyasztók?
Merre és hogyan tájékozódnak online és offline pénzügyi termékek és szolgáltatások választásakor?
Hatnak rájuk a tévéreklámok? Na és az influencerek?
Hogyan néz ki egy korszerű banki mobilalkalmazás?
Mire alkalmas a service design a pénzügyi területen?
Hogyan lehet megszólítani a fiatalokat és az egyéb, szűkebb célcsoportokat?
Ezekről a témákról és sok másról is szó lesz a Kreatív nagyszabású szakmai eseményén!
HOT TOPICS OF PÉNZ
Mi alapján választanak bankot, biztosítót, pénzügyi szolgáltatót a magyarok?
Mennyire tudatosak a magyar fogyasztók? Merre és hogyan tájékozódnak online és offline? Hatnak rájuk a tévéreklámok?
Hiába kommunikálsz jól, ha béna az appod
Legfrissebb UX/UI trendek a bankok és biztosítók webes és mobilfelületein.
Előadó: Szinai Ádám, marketing és kommunikációs igazgató, CIB Bank
Hogy néz ki az értelmes és hasznos CSR?
A
nagyvállalatok, így a pénzintézetek számára ma már megkerülhetetlen
kérdés a társadalmi felelősségvállalás. De hogyan lehet ezt jól
csinálni, úgy, hogy az valóban hasznot hozzon egy érintett szervezet
számára? Adomány, támogatás, vállalati önkénteskedés? A kérdés kimerül a
kerítésfestés, szemétszedés, cipősdobozgyűjtés és játszótér-építés
vonalon, vagy ennél többet is lehet tenni? Mi történik, ha ami a cég
szemében segítség, az alapítvány számára teher? Tévhitek és a valóság a
helyes adományozással és adakozással kapcsolatban.
Előadó: Romet-Balla Ágnes, az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs igazgatója
Merre tart a mobilfizetés kommunikációja Magyarországon?
Egyre
több bank számára egyre fontosabb a mobilfizetést, új eszközöket,
alkalmazásokat fejlesztenek rá. Csak múló divatról van szó, vagy ez a
jövő? Milyen módokon lehet ezt jól kommunikálni és miért ennyire fontos a
bankoknak, techcégeknek? Kerekasztal-beszélgetés
Lassan mondom, hogy jobban megértsd!
Avagy
egy hatékony módszer a nehezen érthető termékek és unalmasnak vélt
területek kommunikálására. A branded content és a tartalommarketing
aranykorát éljük, de hogyan lehet ezt izgalmasan alkalmazni a legtöbb
ember számára távoli és sokszor érthetetlen pénzügyi termékek esetében?
Szakértő válogatás az elmúlt évek legmenőbb nemzetközi tartalomalapú
marketingkampányaiból.
Előadó: Schwedics Ágnes, creative strategy director, STARSKI
Ennél „Bigebb” Data már nem kell
A
bankok és biztosítók temérdek ügyféladattal rendelkeznek, mégis, az
ebben rejlő lehetőségeknek csupán a töredékét használják ki. Hogyan
lehetne tudatosabban művelni az adatalapú pénzügyi marketingek, milyen
lehetőségek és best practice-ek javíthatnák az üzletet?
CÉLCSOPORTOK ÉS GENERÁCIÓK
Radikálisan új modellek a pénzügyi szektorban: mobilról, rugalmasan, ahol és ahogy ők akarják.
Generációs kérdések a pénzügyi kommunikációban
A
pénzügyi kommunikáció is felfedezte magának az influencer marketinget,
és egyre tudatosabban alkalmazzák is. De tényleg több bankkártyát lehet
eladni, vagy megváltoztatni a fizetési szokásokat azzal, hogy
megutaztatunk pár videós lazagyereket? Mit mutatnak a számok? Kerekasztal-beszélgetés
Emóciók egy racionális iparágban, avagy nem túl ijesztő a halálról beszélgetni a reklámokban?
Mi
visz rá egy pénzintézetet, hogy bevállalja a nehéz, érzelmes témákat,
akár a tabukat is, és mennyire nehéz ezt bemutatni a képernyőn?
A KKV-tól a private bankingig – változatos célcsoportok a banki kommunikációban
Ugyanazoknak
a marketing és kommunikációs osztályoknak kell máshogy, más üzenetekkel
és más csatornákon kell megszólítani (majdnem) ugyanannyira fontos
célcsoportokat a kisvállalkozásoktól a privát banking ügyfelekig és
nagybefektetőkig. Miként lehetséges ez? Kerekasztal-beszélgetés