Archív rendezvények -> Do you speak money? - Pénzügyi kommunikáció és marketing - konferencia

Do you speak money? - Pénzügyi kommunikáció és marketing - konferencia
Időpont:2019.12.04.->2019.12.04.
Helyszín: CEU (150 Budapest, Nádor utca 15.)
Szervező: Kreatív Csoport (Professional Publishing Hungary Kft.)

Elérhetőség:
Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 3/B..
Web: www.kreativ.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/430-4510

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról.
 Mi alapján választanak bankot, biztosítót, pénzügyi szolgáltatót a magyar fogyasztók?
 Merre és hogyan tájékozódnak online és offline pénzügyi termékek és szolgáltatások választásakor?
 Hatnak rájuk a tévéreklámok? Na és az influencerek?
 Hogyan néz ki egy korszerű banki mobilalkalmazás?
 Mire alkalmas a service design a pénzügyi területen?
 Hogyan lehet megszólítani a fiatalokat és az egyéb, szűkebb célcsoportokat?  
Ezekről a témákról és sok másról is szó lesz a Kreatív nagyszabású szakmai eseményén!

HOT TOPICS OF PÉNZ

 Mi alapján választanak bankot, biztosítót, pénzügyi szolgáltatót a magyarok?
Mennyire tudatosak a magyar fogyasztók? Merre és hogyan tájékozódnak online és offline? Hatnak rájuk a tévéreklámok?

 Hiába kommunikálsz jól, ha béna az appod  
Legfrissebb UX/UI trendek a bankok és biztosítók webes és mobilfelületein.
Előadó: Szinai Ádám, marketing és kommunikációs igazgató, CIB Bank

 Hogy néz ki az értelmes és hasznos CSR?
A nagyvállalatok, így a pénzintézetek számára ma már megkerülhetetlen kérdés a társadalmi felelősségvállalás. De hogyan lehet ezt jól csinálni, úgy, hogy az valóban hasznot hozzon egy érintett szervezet számára? Adomány, támogatás, vállalati önkénteskedés? A kérdés kimerül a kerítésfestés, szemétszedés, cipősdobozgyűjtés és játszótér-építés vonalon, vagy ennél többet is lehet tenni? Mi történik, ha ami a cég szemében segítség, az alapítvány számára teher? Tévhitek és a valóság a helyes adományozással és adakozással kapcsolatban.
Előadó: Romet-Balla Ágnes, az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs igazgatója

 Merre tart a mobilfizetés kommunikációja Magyarországon?
Egyre több bank számára egyre fontosabb a mobilfizetést, új eszközöket, alkalmazásokat fejlesztenek rá. Csak múló divatról van szó, vagy ez a jövő? Milyen módokon lehet ezt jól kommunikálni és miért ennyire fontos a bankoknak, techcégeknek? Kerekasztal-beszélgetés 

 Lassan mondom, hogy jobban megértsd!
Avagy egy hatékony módszer a nehezen érthető termékek és unalmasnak vélt területek kommunikálására. A branded content és a tartalommarketing aranykorát éljük, de hogyan lehet ezt izgalmasan alkalmazni a legtöbb ember számára távoli és sokszor érthetetlen pénzügyi termékek esetében? Szakértő válogatás az elmúlt évek legmenőbb nemzetközi tartalomalapú marketingkampányaiból.
Előadó: Schwedics Ágnes, creative strategy director, STARSKI

 Ennél „Bigebb” Data már nem kell
A bankok és biztosítók temérdek ügyféladattal rendelkeznek, mégis, az ebben rejlő lehetőségeknek csupán a töredékét használják ki. Hogyan lehetne tudatosabban művelni az adatalapú pénzügyi marketingek, milyen lehetőségek és best practice-ek javíthatnák az üzletet?

CÉLCSOPORTOK ÉS GENERÁCIÓK

 Radikálisan új modellek a pénzügyi szektorban: mobilról, rugalmasan, ahol és ahogy ők akarják.

 Generációs kérdések a pénzügyi kommunikációban
A pénzügyi kommunikáció is felfedezte magának az influencer marketinget, és egyre tudatosabban alkalmazzák is. De tényleg több bankkártyát lehet eladni, vagy megváltoztatni a fizetési szokásokat azzal, hogy megutaztatunk pár videós lazagyereket? Mit mutatnak a számok? Kerekasztal-beszélgetés 

 Emóciók egy racionális iparágban, avagy nem túl ijesztő a halálról beszélgetni a reklámokban?
Mi visz rá egy pénzintézetet, hogy bevállalja a nehéz, érzelmes témákat, akár a tabukat is, és mennyire nehéz ezt bemutatni a képernyőn?

 A KKV-tól a private bankingig – változatos célcsoportok a banki kommunikációban
Ugyanazoknak a marketing és kommunikációs osztályoknak kell máshogy, más üzenetekkel és más csatornákon kell megszólítani (majdnem) ugyanannyira fontos célcsoportokat a kisvállalkozásoktól a privát banking ügyfelekig és nagybefektetőkig. Miként lehetséges ez? Kerekasztal-beszélgetés