- Átalakultak a kommunikációs csatornák: mindenkinek jó az új irány?
- 2020: a szupergyors stratégiaváltások éve
- A digitalizáció kötelező: de milyen hatásai vannak a marketing- és PR-folyamatokra?
- Hogyan változtak az offline tevékenységek? Egyáltalán: van még offline marketing és PR?
- Hogyan és miben tudott fejlődni az online marketing?
- Milyen eredményeket hoztak az újfajta digital sales technikák?
- Beszéljünk az elavult stratégiákról is: mivel váltsuk ki őket?
- Az online és offline mérési és kiértékelési pontok tapasztalatai
- ____________
-
- Arun Arora, Partner, McKinsey Paris
- Bacsó Gergely, Partner, McKinsey & Company
- Horváth Magyary Nóra, kommunikációs ügyvezető igazgató, K&H Csoport
- Lengyel Zoltán, Marketing, PR és Digitális terület, területvezető, Sberbank Magyarország Zrt.
- Nagy Zoltán Péter, marketing és kommunikációs igazgató, OTP Bank
- Smid Beáta, kommunikációs igazgató, Citi
- Szabó Andrea, Marketing és PR Igazgató, Erste Bank Hungary Zrt.
- Szinai Ádám, Marketingkommunikáció és PR vezető, CIB Csoport
- Tölgyes Orsolya, Kommunikációs vezető, Budapest Bank Zrt.
|
| |