A két nap során: - Megtanulja felismerni a piaci réseket, illetve az üzleti modell háló, üzleti- és akció terv lehető legjobb elkészítési módját gyakorlati feladatokon keresztül.
- Esettanulmányokon keresztül megismerkedik az új üzleti területek, lehetőségek felkutatásának módszereivel, kiaknázásával.
- Megismeri az eredményes értékesítés-, marketing- és üzleti stratégiák csínját-bínját, és megtudja, hogyan kommunikáljon eredményesen üzleti partnereivel, továbbá az integrált vállalati kommunikáció segítségével hogyan javítsa a munkatársakkal folytatott párbeszédét.
A szeminárium fókusz kérdései: - Egy új ötlet kimunkálása - innováció, K+F - és hogyan tovább?
- Ötletből üzleti modell; Üzleti elképzelésből üzleti terv, akcióterv
- Az ötlettől a terven át a konkrét megvalósításig - Hogyan vigyük előbbre az üzleti ötletet, hogyan lesz a gyakorlatban alkalmazható?
- Marketing és értékesítés, mint a sikeres üzlet- és vállalkozásfejlesztés alapjai
- Milyen értékesítési lehetőségekkel számolhatunk, és hogyan találhatunk új értékesítési utakat?
- Kommunikáció az üzleti partnerekkel, párbeszéd a kollégákkal
Rendezvényünket elsősorban közép- és nagyvállalatok ügyvezető igazgatóinak, vállalat- és üzletfejlesztéssel, stratégiával, üzleti innovációval, valamint értékesítéssel, illetve marketinggel foglalkozó vezetőinek, szakembereinek ajánljuk.
|