Archív rendezvények -> Panaszkezelés - tréning

Panaszkezelés - tréning
Időpont:2023.03.29.->2023.03.30.
Helyszín: IIR
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

Ez a program Önnek szól, ha szeretné elérni, hogy:

  • úgy tudjon kommunikálni, hogy az ügyféllel ne rossz szájízzel tegyék le a telefont vagy váljanak el,
  • tudja kezelni a felmerülő váratlan helyzeteket,
  • türelmesebb legyen a nehezen kommunikáló és ideges ügyfelekkel is,
  • diplomatikusan tudja megfogalmazni az álláspontját,
  • sikerüljön az erőszakos, sokszor értetlen ügyfelek  kezelése.
  • kész szófordulatokat, szavakat, kifejezéseket tudjon, amelyekkel jobban reagálhat,
  • a különböző személyiségű ügyfeleket megfelelő módon tudja kezelni.

Hogyan?

A program tartalma korábbi vezetői és munkatársi képzéseken szerzett tapasztalatokon alapul. A program 10%-a elmélet, 90%-a gyakorlati feladat. A feladatok elvégzése után azok megbeszélésével csatoljuk vissza a felismeréseket, tapasztaltakat, tanultakat a vállalati működés megfelelő területeire.