A budapesti Helia Thermal Hotelben rendezik meg február 15-én az idei "Turizmus és Profit" című szakmai konferenciát, amelynek fókuszában a kormányzat idegenforgalmi stratégiája, az EU forrásokhoz jutás lehetőségei mellett az új vendégek megszerzésének és megtartásának titkai, a wellness piac legújabb trendjei, a desztinációs marketing, illetve a nyugat-európai utazók elvárásai, illetve a német egészségbiztosítók követelményei szerepelnek.
A Turizmus és Profit 2008 konferencián neves szakemberek tartanak előadást, közöttük:
Ujhelyi István államtitkár, Önkormányzati és Területfejlesztési Minisztérium - A turizmus fejlesztését szolgáló kormányzati stratégia és az ehhez kapcsolódó Európai Uniós források,
Niklai Ákos elnök, Magyar Turizmus Zrt. - A szállodaipar és vendéglátás aktuális kérdései az Európai Unióban,
Róna Iván vezérigazgató, Magyar Turizmus Zrt. -. A Magyar Turizmus Zrt. marketing stratégiájának legfontosabb elemei, a légiforgalmi alapok szerepe az idegenforgalom fejlesztésében,
Tonk Emil alelnök, Magyar Marketing Szövetség - A törzsvendég megszerzésének és megtartásának titka,
Papp János kereskedelmi igazgató, Qatar Airways - A luxusminőségű szolgáltatás titka a földön és a levegőben,
Roger Allen wellness specialista, aki többek között a Hilton (beleértve a Visegrádi Hilton), a Kempinski és a Sofitel szállodák projektjeinél vállal szerepet - A luxushotelpiac legújabb nemzetközi trendjei,
Kapus György regionális igazgató, Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet - Nemzetközileg is sikeres desztinációs marketing stratégiatervezés, az Osztrák-Svájci közös EB-hez kapcsolódó marketing megoldások,
Strompf Klára MICE és marketing specialista, Hungarian Rhapsoy Frankfurt - A nyugat-európai utazók elvárásai, a német egészségbiztosítók követelményei.
Időpont: 2008. február 15. Péntek 9 óra ///
Helyszín: Thermal Hotel Helia /// Jelentkezés e-mailen: vplusz@mail.datanet.hu vagy faxon: (1) 323-3127 (Forrás: Turizmus Panoráma, 2008.01.31.)
|