A Budapesti Vásárközpont tavaly több mint 30 vendégrendezvényt fogadott a, köztük a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA) közgyűlését, a Syngenta üzleti találkozót, a Revlon Style Masters Show-t, a Szakma Kiváló Tanulója Verseny döntője és a NuSkin üzleti találkozó voltak a legnagyobbak. A Hungexpo a jövőben szeretné növeli a kongresszusok, konferenciák és céges események számát a programjaiban, 2016-ig összesen 16 nemzetközi rendezvény szervezését pályázta meg a cég. Idén a legnagyobb eseményük a májusi Kutya Világkiállítás lesz, amelyre százezer látogatót várnak – mondta Ganczer Gábor. Siklósi Csaba kereskedelmi igazgató hangoztatta, hogy a turisztikai szakma legnagyobb hazai seregszemléje, az Utazás kiállítás is bővelkedik majd újdonságokban, s ezzel egyidőben útjára indítják az új fejlesztésű VitalExpot, amelyet a szélesen vett egészségügyi szektor és a gyógyszeripar nagyközönségi rendezvényének szánnak. Az Utazás szakmai színvonalának és jelentőségének növelése érdekében pedig 2013-ban első alkalommal pályázatot írnak ki az Utazás Turisztikai Kommunikációs Díj elnyerésére azzal a céllal, hogy ösztönözzék a hazai turisztikai szolgáltatók hatékony kommunikációját és a nagyközönséggel is megismertessék a belföldi marketingkommunikáció legjavát. A pályaműveket három kategóriában várják: a reklámfilm és az integrált marketingkampány kategóriában elsősorban a turisztikai szolgáltatók, desztinációmenedzsment-szervezetek jelentkezésére, míg a vírusvideó kategóriában főként a diákok részvételére számítanak. (Forrás: Hungexpo.hu, 2013.01.11.) |