Archív rendezvények -> Game Developers Forum 2008
Game Developers Forum 2008 | ||
Időpont:2011.05.13.->2011.05.13. | ||
Helyszín: Palace Cinemas MOM PARK 1121, Budapest, Alkotás u. 53. | ||
Szervező: IDG Hungary Kft. | ||
|
Elérhetőség: | |
Cím:
1075 Budapest, Madách Imre út 13-14. A ép. IV. em.. Web: www.idg.hu E-mail cím: Telefon: 1/577-4301 Telefax: 1/266-4343 |
||
A Forum tematikája átfogóan mutatja be a játékfejlesztés legfontosabb fázisait, bepillantást engedve az iparág kulisszatitkaiba a játékok világa iránt érdeklődő nagyközönség számára, ugyanakkor lehetőséget biztosít a hazai és európai feljesztőcsapatok találkozására, a naprakész technikai és gazdasági lehetőségek közös feltérképezésére is, olyan aktuális kérdéseket helyezve előtérbe, mint például az online és a mobil játékok fejlesztésének kérdései, kiadói és marketing tapasztalatok és a cross-platform fejlesztés. A rendezvény idén egy szakmai és egy nagyközönségnek szóló szekcióval áll látogatói rendelkezésére. Magyar és angol nyelvű tolmácsolást is biztosítunk. Program: � EPIC Games - Mike Capps - Az Unreal motor jelene és jövője a Gears of War és az Unreal Tournament új részeinek tükrében � Crytek - Sten Hübler, Bernd Diemer - Nanosuit, nem-lineáris világ és dinamikus MI � kulcsmozzanatok és kihívások a Crysis fejlesztésében. �...Amit a Far Cry óta megtanultunk.� � Eidos Hungary - Hogyan készítsünk folytatást? - Repülõgép és hajómodellek készítésének munkafázisai � Jagex - A valós világ fenyegetése, az illegális valós világbeli kereskedelem veszélyei az MMO-kban, és a lehetséges módszerek a leküzdésükre � Stormregion - Koncept és vizuális tervezés � Digital Reality - Filmkészítés valósidejû eszközökkel: A Digital Reality saját fejlesztésû movie editorának bemutatása � Invictus - Játékfejlesztés az ázsiai piacra � Leonardo SNS - Filmek és játékok � 3D Brigade - Következõ generációs mûvészeti tartalmak készítése További információkért kattintson a www.gdf-hu.com oldalra! |