HÍREK->Archívum

Szakmai hírek Kulturális és egyéb hírek Keresés a hírekben

 
Megszavazták Magyarország legmenőbb márkáit
2006.07.05.

A tucatnyi tagból álló zsûribe olyan szakemberek kerültek, mint G. Németh György, a T-Mobile kommunikációs igazgatója vagy Balogh Ádám, az RTL Klub kreatív igazgatója. Értékelésük szerint a menõ magyar Adidas vagy Tisza cipõt visel, Audi TT-vel jár, lakását pedig a BoConceptbõl rendezi be. A Pick szalámihoz Coca-Cola lightot vagy Heinekent iszik, utána pedig Lush szappannal mos kezet. A hírekrõl az Indexrõl és a Radiocaféból, a kulturális programokról pedig a Pesti Estbõl tájékozódik, szabadidejét a Kogart Házban tölti, vagy több millió forintos Bang & Olufsen tévéjén a Viva videoklipjeit bámulja. A zsûrin kívül a közönség is voksolhatott a menõ márkákra. A magyarországi szavazáson ezerháromszázan vettek részt, ami szép teljesítménynek mondható, mivel Nagy-Britanniában, a CoolBrands hazájában csak ezerszáz embert érdekelt a felmérés.

A magyar közönség véleménye jóformán köszönõ viszonyban sincs a szakmai zsûriével. Mindössze három márka, az iWiW internetes portál, a Nokia és a Heineken került fel mindkét listára. A közvélemény szerint az Audi TT-nél menõbb például a Porsche vagy a Ferrari, amit Nike cipõben és Levis farmerban illik vezetni. A menõ ember lakását az IKER áruházláncból rendezi be, Pöttyös túrórudit eszik, hozzá Coca-Colát iszik, utána pedig Orbitot rágcsál. Kulturálódni a Sziget Fesztiválon vagy a Mûvészetek Palotájában szokott, a televízióban pedig a Discovery vagy a National Geographic dokumentumfilmjeit nézi.

Forrás: Magyar Hírlap