A szervezõk világhírû szakembereket hívtak Budapestre, akik a sikeres és hatékony reklám eszköz- és módszertanáról beszélnek.
A konferencia egyik legfontosabb erénye, hogy olyan esettanulmányok, valamint a gyakorlatban alkalmazott és kipróbált módszerek kerülnek bemutatásra, amelyeket a hazai marketing szakemberek napi munkájuk során sikeresen alkalmazhatnak.
Mi a titok? címmel Európa leghatékonyabb kreatív kampányainak közös vonásairól Ralf Langwost -az IdeaManagement megalapítója és mesterfokozatú oktatója tart elõadást.
Egy nagyszabású, 16 országot átölelõ kutatás keretében az 1996-tól 2005-ig tartó idõszakban megvizsgálták a nemzeti EFFIE és különbözõ kreatív fesztiválok nyertes kampányait. Az elõadás azt elemzi, hogy:
- Vajon van-e kapcsolat a kreatív és a hatékony reklámok között?
- Van-e közös struktúra azon kampányok mögött, amik mindkét helyen sikeresek?
- Mit tanulhatunk ezektõl a kétszeres nyertesektõl?
Az elõadás példákat mutat be, és bepillantást nyújt azokba az ötletekbe, melyek igazán sikeresek a piacon, így méltán tarolnak kreatív, és a hatékonysági fesztiválokon egyaránt. Minden egyes sikertörténet nyilvános és igazolt piaci számadatokkal kerül alátámasztásra, és a napi munka ösztönzése érdekében értékes információkkal szolgálhat megrendelõknek, kreatív és ügyfélkapcsolati területen dolgozó menedzsereknek.
Adam Swann: A megrendelõk álma címmel mutatja be azt a 2006-os WFA tanulmányt, amely azt vázolja fel, hogy a hirdetõk milyennek látják, és milyennek szeretnék látni az ügynökségeket.
Vajon mindent megtesznek az ügynökségek azért, hogy állják a versenyt? Bemutatjuk a hirdetõk és az ügynökségek viszonyáról szóló 2006-os tanulmány eredményeit, megmutatva, hogyan vélekednek a hirdetõk az ügynökségek munkájáról, a siker kulcstényezõirõl és jövõbeli igényeikrõl. A tanulmány eredményébõl adódó következtetések lehetõséget adnak betekinteni abba, hogy milyennek kellene lennie a jövõ ügynökségének.
Wolfgang Eigner a hatékony márkaépítés kérdéseirõl beszél, míg Frank Dopheide elõadásában arra a kérdésre ad választ, hogy a hatékony reklám a fogyasztó számára az egyértelmû és érthetõ üzenetrõl szól. Ezt többek között a Lenor kampányon keresztül mutatja be, amely 2005-ben Arany Euro EFFIE díjat is nyert. Forrás: Hullámvadász-összeállítás
|