Fehér Gábor, a Diadém Rendezvényiroda vezetõje szerint mind többen igénylik a kreatív ötleteket, a profi lebonyolítást.
< Jól érzékelem, hogy mind a vállalati szektorban, mind pedig a civil rendezvények esetében nõnek a legjobbak és a futottak még kategória közöttl különbségek? >
Néhány évvel ezelõtt a különbözõ társas események kínálati oldala viszonylag szûk volt, így egy-egy jó ötlettel maradandó élményt lehetett nyújtani. Mára már ugyanazok az ingerek hatástalanok, egyre újabb és újabb dolgokat kell kitalálni a pozitív reakcióhoz. Ez a folyamat eredményezi a szakma fejlõdését, a kreativitás elõsegítését. A rendezvények ilyen emlékezetes elemei persze általában nem olcsóak, tehát nyílik az olló a profi és a gagyi között, de ez az élet legtöbb területére igaz.
< Mik a végletek? >
Az alsó hangról nem érdemes beszélni. Úgy gondolom, hogy a vállalati rendezvények terén az Audi mindenképpen kiemelkedik a gyõri mezõnybõl, a bálokat tekintve a média- és lokálpatrióta-bál a legnívósabb, és nem szabad az egyre gyakoribb magánrendezvényekrõl sem megfeledkezni, ahol a legkiválóbb cateringtõl a legnevesebb fellépõ mûvészeken át az igen komoly tûzijátékig szinte minden elõfordul. Természetesen itt neveket nem illõ említeni. Ez utóbbi szegmensben mindenki hall például a házasságkötések extremitásairól, ma már a víz alatt és a levegõben is ki lehet mondani a boldogító igent, míg néhány éve elképzelhetetlen volt, hogy az anyakönywezetõ kilépjen a házasságkötõ terem falai közül.
< Maradjunk a báloknál, miért tartja kiemelésre érdemesnek az említetteket? >
A rendezvényszervezés nagyon komplex dolog. Rendkívül fontos a helyszín, hiszen a báli feelinghez hozzátartoznak a külsõségek és örvendetes, hogy mindkét esemény belenõtt az egyetemi csarnokba, ahol adott a látványos installáció, és a kellõen elszeparálható kisebb és a bálterem egybefüggõ, impozáns tere kiváló atmoszférát teremt. Nem véletlen, hogy tavaly szinte már a csilláron is lógtak, gyakorlatilag minden jegy elkelt. Másrészt profi volt a szervezés, amely alapvetõen meghatározza a sikert. Egy jól összeállított mûsor már fél siker és sokan azt gondolják, mindez csak pénz kérdése. Egy drága, de a közönség összetételéhez, ízléséhez nem illõ produkció lehet teljes betli is, néha pedig egy viszonylag olcsó számról is évekig beszélnek.
Forrás és teljes cikk: Gyõri Hét
|