HÍREK->Archívum

Szakmai hírek Kulturális és egyéb hírek Keresés a hírekben

 
A wellness és a spa nagy szezonja
2006.11.26.

Ezen felbuzdulva bocsátottak ki a weellness hotelek olyan ajándékutalványt, amely immár magánszemélyek számára is elérhető: van, aki a szüleit lepi meg ilyennel karácsonykor, de minthogy a wellness nem feltétlenül a < renoválásról >, hanem főként a megelőzésről szól, az ajándékozási hajlandóság fordítva is igaz - nemritkán például nászutas fiatalok kapják a < kupont > az örömszülőktől.

Sokszor a cégek is ilyen módon jutalmazzák arra érdemes munkatársaikat - azt nem kell magyarázni, hogy egy regeneráló, rekreációs családi hosszú hétvége után milyen teljesítményekre képes a megajándékozott. Az ajándékutalvány < élvezeti értéke > természetesen önmagában is megállja a helyét, ám a tapasztalatok szerint a megajándékozott ezen felül is kedvet kap plusz szolgáltatások igénybevételéhez.

A wellness kupon, mint ajándékozási lehetőség külföldi térhódítását jelzi, hogy a szomszédos Ausztriában már egy vízhatlan, csuklóra csatolható chipkártyát is elhelyeznek a borítékban, amelynek segítségével nemcsak a szobába és a fürdőbe léphet be tulajdonosuk, de erről hívják le a masszázs, a medencebár, illetve a terápiás kezelések ellenértékét is. A legfőbb törekvés egyébként minden környező országban otthon tartani a népességet. A családbarát wellness hotel műfaja manapság talán az egyik legkeresettebb turisztikai < áru > a piacon.

Régi szállodások szerint továbbra is az ember a legkritikusabb része a szolgáltatásnak, s a szakma folyamatosan hígul. A főiskolai szinten megjelenő üzleti iskolák ugyanis egy csomó kiváló papírokkal rendelkező, ám a valós életben majdhogynem alkalmatlan diplomást hajítanak a mélyvízbe. Az ágazat sikere azonban ma nem ezen, hanem az unikalitáson és az áron múlik.

Forrás: Stílus és Életmód magazin