A tavalyinál egyharmaddal kevesebben nézték meg az Utazás 2009-et, részben a gazdasági helyzet miatt, részben pedig azért, mert 2008-ban ezzel egyidőben rendezték meg a Culinary Expot és a Karát kiállítást is.Most közel 40 ország kínálatával ismerkedhettek meg az érdeklődők 800 cég részvételével, 16.000 m2 területen. A Leader Expon 16 ország 26 vidékfejlesztési közössége, Magyarországról pedig 7 régió 28 Leader csoportja - több mint 200 kistermelő, kézművesek, a népi hagyományok őrzői mutatták be termékeiket, alkotásaikat - olvasható az MTI közleményében. Átadták az idei standszépségverseny díjait. A Belföld kategóriában a Magyar Turizmus Zrt. standját (2. Debrecen, 3. Siófok), Külföld kategóriában Görögország megjelenését (2. Szlovákia, 3. Csehország), Kiutaztató kategóriában a Budapest Airpot Zrt. standját (2. TUI Magyarország, 3. Karya Tour) értékelte a zsűri a leglátványosabbnak. (Forrás: MTI, 2009.03.01.) |