Az MFP konferenciasorozatának részét képezõ eseményen az 50 feletti generáció fogyasztási jellemzõivel foglalkoznak. Körüljárják a kérdést, valóban felesleges-e nekik szóló reklámokat készíteni, mondván: megváltoztathatatlan preferenciákkal rendelkeznek. Megvizsgálják, hogy a nemzetközi trendek miként jelentkeznek Magyarországon, s bemutatják azokat a sikeres kezdeményezéseket is, amelyek észrevették az 50+ korosztályban rejlõ erõt és energiát.
A nem kizárólag a marketing és kommunikációs szféra érdeklõdésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között Popper Péter (pszichológus), Kozák Ákos (GfK Hungária), Sas István (reklámpszichológus), Nemes Juli (kreatív szakember), Novák Péter (kirowski), Kovács Katalin (Café PR) és Varga Renáta (DDB) fejtik ki véleményüket az ´ezüstrókák´ újrafelfedezésérõl, fogyasztói szókásairól, az elérésükhöz szükséges kommunikációs eszközökrõl, továbbá internet-használati szokásaikról.
A konferencia ad otthont az MFP kedvenc 50+ kampánya – 2008 címû elismerés átadásának, mely elõször idén talál gazdára. A Magyar Fogyasztó Platform által a Superbrands és a Business Superbrands státuszt 2008-ban elnyerõ vállalatok számára kiírt pályázat célja, hogy bemutassa a múlt évben az 50+ célcsoport egésze, vagy egy része számára készített kommunikációs kampányokat. A versenyben csak a magyarországi viszonyokra adaptált, vagy azokra tervezett munkákat lehet nevezni.
A szakmai zsűri tagjai:
Iglódi Csaba, a Magyar Fogyasztó Platform elnöke
Nemes Juli, kreatív szakember
Sas István, reklámpszichológus
Simon Bernadett, a B&P BrandAktív ügyvezetõ igazgatója
Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója
Az eseményen szót kap maga a célcsoport is. A szervezõ MFP és az Öreg a nénikéd! webmagazin képviselõi március 12-én és 19-én (15 órától) a Klub Rádió Nívó című műsorában élõ adásában beszélgetnek az ezüstrókákkal, érzéseikrõl, vágyaikról, gondolataikról. Az elhangzottak alapján, a levonható következtetések bemutatására az MF 50+ II. konferencián kerül sor egy rövid hangképes elõadásban.
A konferencia programja folyamatosan alakul, így a szervezõk várják a különböző javaslatokat is! (Forrás: BTL online, 2009.03.12.)
|