Ganczer Gábor emlékeztetett rá, hogy a Hungaexpo, amely 4 éve a francia GL Events csoport tagja, Közép_Európában Brno és Poznan után a 3. legjelentősebb vásárközpont. Magyarországon 2008-ban az összes hazai kiállítási terület 2/3-át értékesítette, és 387 ezer látogató nézte meg 24 kiállítását, amelyhez több száz kisebb-nagyobb produkció, prezentáció és látványos bemutató csatlakozott. Az új vezérigazgató jelezte: a jövőben kiemelt figyelmet fordítanak a budapesti vásárközpont konferenciahelyszínként való hasznosításának. Ganczer Gábor elmondta, ehhez kiváló helyszínül szolgálhat a 7.000 fős, 12.000 négyzetméter alapterületű ”G” pavilon. A kiemelt létszámú konferenciákra jó példa az a három, több ezer fő részvételével zajló kongresszus, amely akár a piacbővítés már említett új koncepciójának előfutára is lehet. 2008 januárjában az ICT Proposer’s Day, júniusban az EFFTEX horgászati kiállítás és kongresszus, és alig három héttel utána az Epilepszia Világkongresszus aratott sikert az öt világrész országaiból érkező, összesen több mint 12 ezer főnyi résztvevő körében. A Budapesti Vásárközpont pedig abban a kiváltságos helyzetben van, hogy új létesítményeivel a 2000-9000 fős rendezvények egyetlen hazai helyszínét tudja európai színvonalon biztosítani. A Hungaexpo vezetője sajtótájékoztatóján elmondta: a jövőre 26 tartalmában és formájában is sok újdonságot tartogató kiállításra készül, s ezek közel 3/4-ét már az első félévben tartják meg. (Eventer tudósítás, www.hungexpo.hu) |