A Hoventa számos újdonsággal várta a vendéglátó- és szállodaiparba érdekelt üzletembereket. Az idei kiállítás az 5 ezer négyzetméteres nettó kiállítási területtel, mintegy 25 százalékos növekedést mutatott a tavalyi évhez képest. Bővült a tematikája, hangsúlyosabb szerepet kapott a szállodaipar témaköre. A kiállításon a 115 hazai cég mellett olasz, görög, cseh, osztrák és szerb kiállítók mutatkoztak be. Kiemelt téma volt a Hotel and Restaurant Design. A Lakberendezők Országos Szövetsége a Trend Sziget standján a hotelek és szállodák modern fürdőszoba megoldásaiból adott ízelítőt. Kiemelkedő esemény volt a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség válogatottjainak világbajnoki főpróbája, az Év Cukrásza, és az Év Junior Cukrásza verseny. A Hoventa szakmai konferenciáin és workshopjain több száz szakember vett részt.
Az Event Expon a rendezvényszervezés kényes pontjait, az aktuális kötelezettségeket és szabályokat interaktív előadások keretében mutatták be. A második, zöld napon pedig civil, állami és vállalati területről érkező előadók ismertettek jó példákat, működő megoldásokat. Az Event Expo, ettől az évtől kezdve minden évben egy témát, területet állít a fókuszba, hogy még inkább segítse az új, innovatív technikák, ötletek bemutatását, és a megrendelők és a szolgáltatók felkészülését a trendekre. Idén a zöld rendezvények kerültek a középpontba, azaz bemutatták az események lehető legkisebb környezetterheléssel járó megrendezéséhez szükséges technikákat, módszereket. A látogatók szakmai előadásokat is hallhattak a rendezvény mindkét napján. Szerdán a hatósági szabályozásoké, csütörtökön pedig a zöld témáké volt a főszerep. (Forrás: Marketinginfo, Kreativ, Trade Magazin / MTI, 2010.10.25.) |