A Szállodaszövetség
közgyűlése előtti balatonalmádi másfél napos szemináriumon Parti
János talán evidensnek ható tudnivalókat foglalt össze,
de rámutatott, szállodacsoportjukban a MICE-tréningek tematikája
is éppen ezen alapoknak szenteli a legtöbb figyelmet. Nem véletlenül,
hiszen éppen a zökkenőmentes lebonyolítás, s így egy következő üzlet
múlhat rajtuk.
Ferenczy Anikó kifejtette: hosszú idő után ez az első olyan
koncentrált marketingaktivitás, mely a Budapest Winter Invitation
mintájára komoly szolgáltatói (szállodák, rendezvényhelyszínek DMC-k)
és központi összefogással kívánja segíteni a nemzetközi rendezvények
Magyarországra hozatalát, illetve az ország mint MICE-desztináció
újrapozícionálását. A MKI vezetője a kampány első eredményeiről is hírt
adott: az IMEX idején megérkezett már az első visszaigazolás egy 1200
fős nemzetközi konferencia budapesti rendezéséről, és két hasonló
létszámú esemény elnyerésére is komoly esélyei vannak a magyar
fővárosnak.
Maráczi Gábor MSzSz alelnök, a szemináriumi összefoglalójában
hangsúlyozta a témaválasztás aktualitását aláhúzza a hazai MICE-piac
talpra állása és jelenleg is tapasztalható élénkülése. Az új trendeknek
megfelelően fokozottan kerülnek előtérbe a vidéki
helyszínek, ami nemcsak a regionális összefogás szükségességét vetíti
előre, de a szállodák megfelelő felkészülését is igényli. Ehhez
szolgált hasznos munícióval a Magyar Szállodaszövetség mostani
szemináriuma is. (Forrás: Turizmus Panoráma, 2011.05.26.)