A részvételt ajánljuk mindazoknak, akik a formálódó Turisztikai Desztináció Menedzsment (TDM) szervezetek marketing tevékenysége kialakításában, egy város, egy térség marketingje megvalósításában részt vesznek, s keresik a szakmai módszertanra, a konkrét megvalósítás technikáira vonatkozó megoldásokat, meg akarják ismerni mások tapasztalataiból való adaptáció lehetőségeit.
A workshop moderátora: Dr. Piskóti István, Miskolci Egyetem Marketing Intézet igazgatója, a Magyar Marketing Szövetség Elnökségi tagja
A nap programja:
900- 1000 Regisztráció
1000- 1200 Előadás: "A desztináció-marketing stratégiája és operatív feladati”
1200- 1300 Ebéd
1300- 1420 Esettanulmánybemutatás, hazai és nemzetközi példák
1420- 1440 Kávészünet
1440 – 1600 Módszertani megoldások gyakorlata, checklistek, szituációs feladatok megoldásai, az adaptáció szabályai