Archív rendezvények -> Innováció-marketing - marketinginnovációk

Innováció-marketing - marketinginnovációk
Időpont:2009.12.01.->2009.12.01.
Helyszín: Hotel Orinetal (1135 Budapest, Fáy u. 61.)
Szervező:

Elérhetőség:
Cím: , .
Web:
E-mail cím:

A részvételt ajánljuk mindazoknak, akik a nagy- és kisebb vállalkozásoknál, szervezeteknél innovációs folyamatok menedzselésében vesznek részt, akiknek feladata a különböző k+f programok, új termékek és szolgáltatások fejlesztésének piaci megfeleltetése, marketing támogatása, az eredmények piaci bevezetése, és meg akarja ismerni – egy több éves kutatói munka eredményeire épülően - az innováció-marketing új módszertani megoldásait, sikeres vagy éppen sikertelen példáinak tapasztalatait, a jó marketing megoldások kialakításának technikáit.

A workshop vezeto~je: Dr. Piskóti István, Miskolci Egyetem Marketing Intézet igazgatója, a Magyar Marketing Szövetség Elnökségi tagja

 

Konkrét kérdések:

- Milyen feladata van a marketingnek, a marketingesnek az innovációs folyamatban?

- Mikor, milyen innovációra törekedjünk? Melyek egy KKV-k innovációs lehetőségei?

- Hogyan értékeljük cégünk, termékeink verseny- és innováció-képességét?

- Hogyan hozzunk létre új termékötleteket, hogyan segít az ún. laterális marketing technikája?

- Az új termék piacra lépésének időzítése, bevezetési stratégiák és megoldások.

- Melyek a marketing-innováció területei, megoldásai?

- Hogyan tervezzük és ellenőrizzük, értékeljük a marketing tevékenység hatékonyságát?

 

A nap programja:

900- 1000 Regisztráció

1000- 1200 Előadás

1200- 1300 Ebéd

1300- 1420 Előadás – esettanulmány-megoldás

1420- 1440 Kávészünet

1440 – 1600 Előadás – konkrét innováció-marketing módszertanok
bemutatása