A részvételt ajánljuk mindazoknak, akik a nagy- és kisebb vállalkozásoknál, szervezeteknél innovációs folyamatok menedzselésében vesznek részt, akiknek feladata a különböző k+f programok, új termékek és szolgáltatások fejlesztésének piaci megfeleltetése, marketing támogatása, az eredmények piaci bevezetése, és meg akarja ismerni – egy több éves kutatói munka eredményeire épülően - az innováció-marketing új módszertani megoldásait, sikeres vagy éppen sikertelen példáinak tapasztalatait, a jó marketing megoldások kialakításának technikáit.
A workshop vezeto~je: Dr. Piskóti István, Miskolci Egyetem Marketing Intézet igazgatója, a Magyar Marketing Szövetség Elnökségi tagja
Konkrét kérdések:
- Milyen feladata van a marketingnek, a marketingesnek az innovációs folyamatban?
- Mikor, milyen innovációra törekedjünk? Melyek egy KKV-k innovációs lehetőségei?
- Hogyan értékeljük cégünk, termékeink verseny- és innováció-képességét?
- Hogyan hozzunk létre új termékötleteket, hogyan segít az ún. laterális marketing technikája?
- Az új termék piacra lépésének időzítése, bevezetési stratégiák és megoldások.
- Melyek a marketing-innováció területei, megoldásai?
- Hogyan tervezzük és ellenőrizzük, értékeljük a marketing tevékenység hatékonyságát?
A nap programja:
900- 1000 Regisztráció
1000- 1200 Előadás
1200- 1300 Ebéd
1300- 1420 Előadás – esettanulmány-megoldás
1420- 1440 Kávészünet
1440 – 1600 Előadás – konkrét innováció-marketing módszertanok
bemutatása