RENDEZVÉNYEK -> Marketing startégia tervezés

Marketing startégia tervezés
Időpont:2009.12.02.->2009.12.02.
Helyszín: Hotel Orinetal (1135 Budapest, Fáy u. 61.)
Szervező:

Elérhetőség:
Cím: , .
Web:
E-mail cím:

A részvételt ajánljuk A workshop hasznos lehet a KKV szektor vállalatvezetőinek és marketingszakembereknek, akik tevékeny részesei szeretnének lenni egy-egy vállalat tevékenysége továbbfejlesztésének.
Tervezze meg saját cége stratégiáját! Az interaktív, nagyon gyakorlatias workshop során kifejezetten a résztvevők igényeihez igazított konkrét helyzeteket (akár saját cégre vonatkozóan) vizsgálunk meg, annak érdekében, hogy egymás tapasztalatai alapján is lássuk potenciális esélyeinket, lehetőségeinket a válság üzleti kezelésére, s a következő időszak üzleti elképzeléseinek kialakítására.


A workshop vezetõje
: dr. Bíró Péter



Konkrét témái:


Normál "békeidőben" is fontos, hogy egy-egy vállalkozás meghatározza, hogy merre menjen, de "háborús időkben", azaz válság közepette mindenképpen meg kell határozni az irányokat. A válság mindenkire hat, de nem egyformán, a válság átrendezi a világgazdaságot, s benne a magyar gazdaság szerkezetét is, s ez mindannyiunkat közvetlenül érint.


- Hogyan készüljünk fel erre, milyen teendőink vannak, s főleg, milyen eszközeink annak érdekében, hogy ne csak sikeresen túléljünk, de túllépjünk?


- Mit vizsgáljunk, milyen teendőink vannak, milyen eszközök állnak rendelkezésre? Ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat - ezek határozzák meg a nap témáit.





A nap programja:

900- 1000

Regisztráció


1000- 1100

Mit kell tudnunk a "2008-? Válságról"? (Sajátosságok, következmények és válaszlehetőségek a vállalkozások számára)




1100- 1300

A stratégiai tervezés válságkörülmények között

1300- 1400

Ebéd

1400- 1700

Konkrét példák konkrét elemzése, konzultáció