A marketing-pr és a pr-ügynökség helye a cégstruktúrában. Aki már sokféle pozícióból látta:
Rózsa Iván, a Sanofi-Aventis kommunikációs igazgatója
Marketing-pr, ügyfél- és ügynökségi oldalról, marketinges és pr-es szemmel. Akik már kipróbálták mindegyiket:
Balatoni Zsófia, az Uniomedia ügyvezetője és Szabó Anikó, az Uniomedia marketing- és pr-stratégája
A közösségi média mérhetősége és eladásösztönző szerepe a Vodafone példáján:
Sándor Szabolcs, a Karmamedia ügyvezetője
Hogyan ne csináljunk termék-pr-t? A legrosszabb módszerek és legirrelevánsabb sajtóközlemények: Bodnár Ádám és Dojcsák Dániel, a HWSW újságírói
Főbb kérdések, amelyekre még a konferencián választ keresünk:
A hírnév hosszú távú ápolása mellett hogyan képes a pr rövidebb távú üzleti célokat szolgálni?
Hogyan befolyásolja a pr a márkaépítést és a marketinget?
Hogyan tud a pr és a marketing leghatékonyabban együttműködni?
Hogyan tud egy pr- és egy reklámügynökség ideálisan együttműködni a marketing támogatásában és az üzleti célok elérésében?
Hogyan lehet mérni és beárazni a pr-t?
Hogyan tudják a digitális pr és a pr-eszközök a közösségi médiában előremozdítani az üzleti célokat?
Lehet-e csak pr-rel márkát építeni és egy üzletet felfuttatni?
Hol a marketing-pr helye a cégstruktúrában, és hol tud bekapcsolódni ebbe a pr-ügynökség?
További információ:
Szőcs Noémi
szocsn@kreativ.hu
06-1-430 - 4528
|