A Kreatív Csoport 2011. február 24-én Gyógyszerkommunikációs konferenciát rendez, Kreatív kommunikáció és médiahasználat a gyógyszeriparban címmel. Újszerű, nem szokványos ötletek és módszerek, melyek segíthetik a gyógyszerpromóciót, mind az orvosi, mind a laikus célcsoport felé.
Belépő: február 4-ig és Kreatív előfizetőknek: 39 000 Ft + áfa, február 4. után: 44 000 Ft + áfa
Előadások:
- Kapcsolat a gyógyító emberrel. Kreatív megoldások az orvosok elérésében. : dr. Lantos Zoltán, GfK LHF Healthcare, ügyfélkapcsolati igazgató
- Emotions for commercial results. Why creative advertising influences consumers purchase decisions. : Martin Alles, CEO, Ogilvy Group Hungary & Ukraine – angol nyelvű előadás
- A médiatörvény változásainak hatása a gyógyszerpromócióra : dr. Péntek Zoltán, TV2, ügyvéd
- "Med Men" Hogyan mozgósítsuk a kreatív energiát a gyógyszerreklámokban? : Krisztics Dezső, Sudler & Hennessey, ügyvezető igazgató
- Egészséges magazinhirdetések - Hogyan használjuk a magazinfelületeket OTC kommunikációra? : Salamon Brigitta, Sanoma Budapest, hirdetési marketing osztályvezető
- Banner kampányok, amelyek megkeresik a helyüket : Horváth Réka, ! Biobi, ügyvezető igazgató
- Új kreatív megoldások a direktmarketing kommunikációban : Tordy Éva, Prime Rate, projektigazgató
- Gyógyszerismertető anyagok tervezésének alapvető szempontjai : Juhász János, AlterEgo, ügyvezető igazgató
- Nem szokványos BTL gyógymódok : Pichovszky Domonkos, Createam, kreatív stratégiai igazgató
- A marketing stratégia nagykövetei - Hogyan ismerjük fel és kerüljük el a meggyőző, de teljesíteni képtelen pályázókat? : Kelkó Tamás, HumanSelect, toborzás, kiválasztási szakértő
További információ és részletes program: http://www.kreativ.hu/esemeny/gyogykomm_konferencia/index.php
Jelentkezés: Milassin Mariann (milassinm@kreativ.hu, +36-1-430-4533, fax: +36-1-430-4579)
|