Archív rendezvények -> Üzlet-e a média 2011-ben? - Reklám-média konferencia

Üzlet-e a média 2011-ben? - Reklám-média konferencia
Időpont:2011.04.13.->2011.04.13.
Helyszín: Budapest Marriott Hotel, 1052 Budapest, Apáczai Csere János utca 4.
Szervező: Napi Gazdaság

Elérhetőség:
Cím: 1033 Budapest, Polgár utca 8-10., 3.emelet.
Web: www.napi.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4509600

Telefax: 1/4509601

Mostanra mindenki számára egyértelművé vált, hogy nem érdemes várni a 2008-as hitelválság előtti reklámbevételek visszatérését. A csökkenés nem csak tovább tart, mint a piaci szereplők zöme várta, de alapjaiban változtatta meg mind a hirdetők, mind a médiapiac egyes szereplőinek a gondolkodását. A hirdetők szempontjából alapvető elvárásként fogalmazódott meg a hirdetések hatékonyságának mérhetősége, számszerűsíthetősége, míg a médiapiac szereplőinek olyan innovatív megoldásokat kellett kitalálniuk, melyekkel szinten tudják tartani az egyre csökkenő bevételeiket és eleget tudnak tenni a magasabb elvárásoknak.

Konferenciánk célja, hogy egy olyan tükröt tartsunk a médiapiac szereplői elé, mely a valós, sokak számára egyáltalán nem kedvező képet mutatja be, és olyan alternatív megoldásokat kínáljon, melyek hosszabb távon a bevételek növekedésével járhat.

Ebben segítségünkre lesz a Magyar Reklámszövetség is, amely a konferencián ismerteti 2010-es becsült reklámköltési adatsorát.

Részvételi díj: 29.900 Ft +áfa

A konferenciát minden olyan szakembernek ajánljuk, akit érdekel a médiapiac, illetve tudni szeretné, hogy 2011-ben miként alakul a hirdetési piac és a média egyes szereplői milyen új stratégiai eszközöket találtak ki. Kommunikációs és média szakos hallgatók részére kedvezményes részvételi lehetőséget biztosítunk.

Konferenciához kapcsolódó játék: Legyél Te Magyarország reklámtudora! (reklám-IQ-teszt)Amennyiben szeretne részt venni a Media Hungary 2011-en is, akkor válassza kedvezményes csomagárainkat:

1. csomag: Üzlet-e a média 2011-ben? Napi Gazdaság-konferencia +

Media Hungary 2011 1. nap: 66.950 Ft +áfa

2. csomag: Üzlet-e a média 2011-ben? Napi Gazdaság-konferencia +

Media Hungary 2011 2. nap: 50.150 Ft +áfa

3. csomag: Üzlet-e a média 2011-ben? Napi Gazdaság-konferencia +

Media Hungary 2011 1. és 2. nap szállás nélkül: 91.980 Ft +áfa

Ezen igényt a regisztrációs lap megjegyzés rovatában kérjük feltüntetni. Ez esetben semmilyen más kedvezmény nem érvényesíthető. A fenti csomagárak a szállás költségét nem tartalmazzák.

Moderátor: Diószegi József, a Napi Gazdaság főmunkatársa

jegyár:
29900,- Ft + ÁFA
jelentkezés
Napi Gazdaság-előfizetőknek és a Magyar Reklámszövetség tagjainak 10-10% kedvezményt biztosítunk.
A Napi gazdazaság, a Napi Online és a Milton Kft. szervezésében
Tervezett program
08:15 - 08:50 Regisztráció, kávé
08:50 - 09:00 Megnyitó
Korányi G. Tamás
, a Napi Gazdaság főszerkesztője
09:00 - 09:30 A közszolgálati média-rendszer átalakításának alapelvei
09:30 - 09:50 MTI, mint tartalomszolgáltató
Belénessy Csaba
, a Magyar Távirati Iroda vezérigazgatója
10:00 - 10:20 A reklámpiac helyzete, trendek és a jövő
Mezriczky László
, a Magyar Reklámszövetség elnöke
10:20 - 11:00 A 2010-es becsült reklámköltési adatok ismertetése
· Dr. Skriba Judit, a Magyar Reklámszövetség kutatási szakértője
· Novák Péter, az IAB Hungary elnöke
11:00 - 11:10 Kávészünet
11:10 - 11:30 Megállítható-e, és ha igen, akkor milyen eszközökkel a nyomtatott sajtó piacvesztése?
Kovács Tibor
, a Magyar Lapkiadók Egyesületének elnöke
11:30 - 11:50 Blogban az igazság?
Uj Péter
, az Index főszerkesztője
11:50 - 12:10 Milyen folyamatok zajlanak a Direkt Marketing piacán?
Hivatal Péter
, a Direkt Marketing Szövetség elnöke
12:10 - 12:30 A média felelősségének tudatosítása
A Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központjának az előadása
12:30 - 13:30 Ebéd
13:30 - 14:10 Közterületi reklám korlátokkal – kerekasztal-beszélgetés
· Samu Tímea, az Epamedia vezérigazgatója
· Somogyi Miklós, a Magyar Közterületi Média Szövetség elnöke
· Dr. Darabos Csaba, az ESMA vezető jogtanácsosa (felkérés alatt)
· Koltai Viktor, a Magyar Reklámszövetség Közterületi tagozatának vezetője
14:10 - 14:50 Szűkülő rádiós piac? – kerekasztal-beszélgetés
· Jönnek az új frekvenciapályázatok vagy sem?
· Mivel lehetne vonzóbbá tenni a hirdetők számára a rádiókat?
· Tervez-e tartalmi és strukturális változást a Magyar Rádió?
· Módos Márton, az Inforádió ügyvezető igazgatója
· Turi Árpád, a Class FM vezérigazgatója
· Arató András, a Klubrádió elnök-vezérigazgatója
· Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének elnöke
14:50 - 15:30 Közszolgálati feladatok vs. üzlet – kerekasztal-beszélgetés
· Ókovács Szilveszter, a Duna Televízió vezérigazgatója
· Schatz Péter, az MTVA Sales House igazgatója
· Vidus Gabriella, az R-time ügyvezető igazgatója (felkérés alatt)
· Málnay B. Levente, a Magyarországi Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének elnöke (felkérés alatt)
15:30 - 15:40 Konferencia zárása