RENDEZVÉNYEK -> Ügyféllojalitás konferencia - Most és Mindörökké

Ügyféllojalitás konferencia - Most és Mindörökké
Időpont:2011.05.26.->2011.05.26.
Helyszín: Telekom Székház (1013 Budapest, Krisztina krt. 55.)
Szervező:

Elérhetőség:
Cím: , .
Web:
E-mail cím:

Kapcsolattartó:
Halász Dóra
E-mail cím:

MARKETINGKONFERENCIA A HŰSÉGRŐL, ARRÓL, MILYEN ÚJ KOMMUNIKÁCIÓS ÉS TECHNOLÓGIAI ESZKÖZÖKKEL LEHET MÁRKARAJONGÓVÁ TENNI EGY ÁTLAGOS FOGYASZTÓT.


Kiemelt témák:   
• Ki a fontos, és ki nem? Legújabb szegmentációs modellek  
• Vándormadár vagy hűséges kutya? Kutatás a hosszú- és rövidtávú ügyfél-márka kapcsolatokról   
• Mitől alakul ki a hosszútávú kötődés  egy márkához, egy szolgáltatóhoz? A fogyasztói kötődés racionális és irracionális érvei   
• Ingyenszatyor vagy elitklub-tagság az ideális hűségkártya-program?   
• M! ennyibe kerül és mit tud egy CRM-rendszer?   
• Hogyan építhető márkahűség kommunikációval?   
• Mennyire lojális, aki lájkol?   
• Mit kell tudnia egy kiemelt ügyfélszolgálatnak?    
• Esettanulmányok sikeres hűségprogramokról

   Bővebb információ hamarosan elérhető a www.kreativ.hu/ugyfellojalitas linken.

Kapcsolat:  
Milassin Mariann 
E: milassinm@kreativ.hu   
T: +36-1-430-4533  
F: +36-1-430-4579