MARKETINGKONFERENCIA A HŰSÉGRŐL, ARRÓL, MILYEN ÚJ KOMMUNIKÁCIÓS ÉS TECHNOLÓGIAI ESZKÖZÖKKEL LEHET MÁRKARAJONGÓVÁ TENNI EGY ÁTLAGOS FOGYASZTÓT.
Kiemelt témák:
• Ki a fontos, és ki nem? Legújabb szegmentációs modellek
• Vándormadár vagy hűséges kutya? Kutatás a hosszú- és rövidtávú ügyfél-márka kapcsolatokról
• Mitől alakul ki a hosszútávú kötődés egy márkához, egy szolgáltatóhoz? A fogyasztói kötődés racionális és irracionális érvei
• Ingyenszatyor vagy elitklub-tagság az ideális hűségkártya-program?
• M! ennyibe kerül és mit tud egy CRM-rendszer?
• Hogyan építhető márkahűség kommunikációval?
• Mennyire lojális, aki lájkol?
• Mit kell tudnia egy kiemelt ügyfélszolgálatnak?
• Esettanulmányok sikeres hűségprogramokról
Kapcsolat:
Milassin Mariann
E: milassinm@kreativ.hu
T: +36-1-430-4533
F: +36-1-430-4579
|