- Tudja, hogyan lehet telefonon keresztül gyorsan bizalmat építeni, és ügyfelei elégedettségét növelni?
- Tudja, hogyan lehet új ügyfeleket szerezni és azokat megtartani?
- Létezik költséghatékony, automatizált megoldás a telemarketingben?
A kérdéseire a válasz, a mesterséges intelligencia a telemarketingben, melyet fél napos workshop keretében rendezünk meg.
A rendezvény időpontja: 2011. május 25. (szerda) 14:00-18:00
A rendezvény helyszíne: Hotel Oriental (1135 Budapest, Fáy u. 61.)
A workshop szakmai célja, konkrét példán bemutatni, hogyan alkalmazható automatizált megoldás a telemarketingben, és ez milyen előnyökkel jár.
Ajánljuk a workshopot középvállalati vezetőknek, marketingvezetőnek, és mindazoknak, akik azt hiszik, hogy minden automatizált megoldás magas költségekkel jár. Jöjjenek el és győződjenek meg róla, hogy milyen széleskörű előnyöket eredményez a bemutatott megoldás.
Előadók:
- Bohnné Keleti Katalin, az MMSZ Elnökségi tagja, az Argumentum Kft. ügyvezetője
- Polák Valéria, a Virtual Call Center-től
- Csepregi Balázs, a MarketingSzoftverek vezető tanácsadója
- Szanati László, a Nextent Informatika Zrt. üzletfejlesztési mendezsere
Várjuk jelentkezésüket!
A rendezvényen való részvétel díja:
MMSZ tagoknak: 4.000.-Ft.+Áfa
Nem MMSZ tagoknak: 6.000.-Ft.+Áfa
(A részvételi díj tartalmazza az előadásokon való részvételt, a jegyzetfüzetet, a kávészünet ideje alatti fogyasztást, valamint a Best of Marketing CD-nket)
Jelentkezni a Magyar Marketing Szövetségnél lehet: faxon a 061/236-0509-es számon, valamint e-mailben marketing@marketing.hu címen.
|