Archív rendezvények -> Asszisztens Akadémia 3.modul - Hatékony munkaszervezés az asszisztensi irodában

Asszisztens Akadémia 3.modul - Hatékony munkaszervezés az asszisztensi irodában
Időpont:2011.07.05.->2011.07.06.
Helyszín:
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

A 2 napos tréning segítséget nyújt Önnek abban, hogy:



  • megismerje saját illetve főnöke munkastílusát a jobb együttműködés kialakítás érdekében;

  • hogyan emelje munkájának színvonalát prioritások felállításával és a feladatok delegálásával;

  • hogyan tanuljon meg bánni a zavaró tényezőkkel és hogyan hárítsa el az akadályokat;

  • hogyan kezelje a mindig növekvő stresszt.


A tréning folyamán a résztvevőknek alkalmuk van saját kérdéseikkel és nehézségeikkel foglalkozni, tudatosan odafigyelve az általuk megélt szituációkban való felelősségük megértésére és a szükséges változtatások felismerésére.


A tréning tartalma:


Ismerje meg saját, ill. főnöke munkastílusát Önismereti bevezető munkastílusunk jobb megismeréséhez



  • Elemezze saját munkastílusát

  • Miben rejlenek erősségei, ill. gyengeségei?

  • Az önmegfigyelés eszközei

  • Hogyan dolgozik főnöke?

  • Optimális kapcsolat kialakítása az asszisztens és főnöke között

  • Találja meg a helyes információs rendszert Ön és főnöke között


Professzionális munkaszervezés

  • Dolgozzon célorientáltan, ahelyett, hogy a feladatokat csak úgy elvégezné

  • Tervezze meg munkafolyamatait és az elvégzésükhöz szükséges időt

  • Optimális határidő tervezés

  • Az idő- és feladatszervezés legfontosabb eszközei


Használjon időbüdzsét: Készítse el saját időtortáját, és ismerje fel a kritikus pontokat!

  • A tényleges állapot elemzése – Mire megy el az ideje?

  • Ismerje fel az időrabló tevékenységeket és tegyen ellenük

  • Fedezze fel a pluszidőket és használja ki azokat!

  • Jó időmenedzsment fegyelem révén


Zavaró tényezőkkel való helyes bánásmód Melyek azok a helyzetek, amiken én magam is tudok változtatni?

  • Miért csak feltételesen működik az időtervezés?

  • A leggyakoribb zavaró tényezők az időmenedzsmentben

  • Mely tényezőket lehet előre látni, és melyeket nem?

  • Motiválja munkatársait annak érdekében, hogy a saját időbeosztása ne boruljon fel

  • Előtervezés, plusz idők meghatározása


Állítson fel prioritásokat – több idő a leglényegesebb feladatokra

  • A prioritási sorrend felállításának legfontosabb szabályai

  • A különbség „sürgős” és „fontos” között

  • A kulcsfontosságú és a kevésbé fontos feladatok elemzése

  • Tippek és trükkök a checklisták készítéséhez, alkalmazásához


Újítsa meg irodája működését – Hogyan vezessen be jól működő rendszert munkahelyén?

  • Tervezze meg a folyamatot – Haladjon lépésről lépésre!

  • Hogyan győzze meg felettesét és kollégáit az új elrendezési rendszerről?

  • Hogyan vonjon be másokat is az új rendszer kialakításába?


A delegálást is meg kell tanulni!

  • Ki felé delegálhat Ön? – hogyan reagálhat, ha NEM-et mondanak Önnek?

  • Milyen típusú feladatokat tudnak mások is átvenni?

  • Tanulja meg megvédeni saját idejét - Hogyan mondjon NEM-et?

  • Felelősségek, illetékességek megállapítása


Időnyomás alatt is őrizze meg nyugalmát – hatékony stresszmenedzsment eszközök

  • Lehetséges stresszfajták és kiváltó okaik

  • Azonosítsa mi váltja ki Önnél a napi stresszt

  • Mit tegyen, hogy egyáltalán ne keletkezzen stressz?

  • Stratégiák a stressz kezeléséhez – találja meg a megfelelő alternatívákat

  • Gyakorlatok és módszerek a kikapcsolódáshoz

  • Hogyan fordítsa át a munkahelyi stresszt pozitív energiává?

  • A program során arra törekszünk, hogy a szükséges elméleti keretek rövid bemutatását követően minél több időt fordítsunk a résztvevők vezetői készségeinek gyakorlati fejlesztésére valószerű helyzetgyakorlatokban. Ehhez többek között az alábbi módszerekkel dolgozunk:

  • rövid elméleti áttekintés;

  • videós helyzetgyakorlatok;

  • csoportos helyzetelemzések / személyes analízisek az erősségek és a gyengeségek


   azonosítására;



  • kiscsoportos feladatok;

  • interaktív beszélgetések.

További információ