RENDEZVÉNYEK -> Masterclass Szolgáltatásminőség

Masterclass Szolgáltatásminőség
Időpont:2011.07.12.->2011.07.14.
Helyszín:
Szervező: IIR Magyarország

Elérhetőség:
Cím: 1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház.
Web: www.iir-hungary.hu
E-mail cím:
Telefon: 1/4597334

Telefax: 1/4597301

Fókuszban:



  • Hogyan definiáljuk a minőséget?

  • Ügyfélközpontú szolgáltatási folyamatok

  • A szolgáltatás minőségirányítási gyakorlata

  • Mennyire tudja támogatni a minőségirányítás a valós üzletmenetet?

  • Hatékonyság, mint stratégia a szolgáltatásminőségben

  • IT támogatottság kérdése a szolgáltatásminőségben

  • Vevőközpontúság beültetése a vállalati kultúrába


Előadóink:



  • Adam El Tanbouli,IT üzemeltetési vezető, Pannon-Quality Menedzsment Tanácsadó Kft. partnere

  • Fóris Ferenc, Működésirányítási vezető, Állami Autópálya Kezelő Zrt.

  • Galambos Sándor, MIR és műszaki vezető, Nyírségvíz Zrt.

  • Györgyi László, Tulajdonos, ügyvezető igazgató, In-Spirit.hu Kft.

  • Hegedűs Márta, Ügyvezető igazgató, Homo Regius Tanácsadó Iroda

  • Kállai Tamás, Operatív igazgató, B. Braun Avitum Hungary Egészségügyi Szolg. Zrt.

  • Szabó Kálmán, Ügyvezető igazgató, Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület

  • Veress Gábor, Egyetemi tanár, Veszprémi Egyetem


Veress Gábor, Veszprémi Egyetem

„A minőség még sokáig megmarad, amikor az árat már rég elfelejtették.”

A három napos képzés díjából résztvevőnként bruttó 93.600 Ft elszámolható a szakképzési hozzájárulás terhére!


A képzés szólni kíván:



  • Minőségügyi vezetők,

  • Minőségirányítási vezetők,

  • Minőségbiztosítási vezetők,

  • Folyamatirányítási vezetők,

  • Ügyfélszolgálati vezetők

  • Folyamatmenedzserek számára


Továbbá mindazon felső vezetők és funkcionális vezetők számára, akik elkötelezettek szolgáltatásaik minőségfejlesztése iránt.


További információ