Fókuszban:
- Hogyan definiáljuk a minőséget?
- Ügyfélközpontú szolgáltatási folyamatok
- A szolgáltatás minőségirányítási gyakorlata
- Mennyire tudja támogatni a minőségirányítás a valós üzletmenetet?
- Hatékonyság, mint stratégia a szolgáltatásminőségben
- IT támogatottság kérdése a szolgáltatásminőségben
- Vevőközpontúság beültetése a vállalati kultúrába
Előadóink:
- Adam El Tanbouli,IT üzemeltetési vezető, Pannon-Quality Menedzsment Tanácsadó Kft. partnere
- Fóris Ferenc, Működésirányítási vezető, Állami Autópálya Kezelő Zrt.
- Galambos Sándor, MIR és műszaki vezető, Nyírségvíz Zrt.
- Györgyi László, Tulajdonos, ügyvezető igazgató, In-Spirit.hu Kft.
- Hegedűs Márta, Ügyvezető igazgató, Homo Regius Tanácsadó Iroda
- Kállai Tamás, Operatív igazgató, B. Braun Avitum Hungary Egészségügyi Szolg. Zrt.
- Szabó Kálmán, Ügyvezető igazgató, Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület
- Veress Gábor, Egyetemi tanár, Veszprémi Egyetem
Veress Gábor, Veszprémi Egyetem
„A minőség még sokáig megmarad, amikor az árat már rég elfelejtették.”
A három napos képzés díjából résztvevőnként bruttó 93.600 Ft elszámolható a szakképzési hozzájárulás terhére!
A képzés szólni kíván:
- Minőségügyi vezetők,
- Minőségirányítási vezetők,
- Minőségbiztosítási vezetők,
- Folyamatirányítási vezetők,
- Ügyfélszolgálati vezetők
- Folyamatmenedzserek számára
Továbbá mindazon felső vezetők és funkcionális vezetők számára, akik elkötelezettek szolgáltatásaik minőségfejlesztése iránt.
További információ
|