Archív rendezvények -> Kutatás – elemzés - implementálás a marketingben
Kutatás – elemzés - implementálás a marketingben | ||
Időpont:2011.07.12.->2011.07.13. | ||
Helyszín: | ||
Szervező: IIR Magyarország | ||
|
Elérhetőség: | |
Cím:
1134 Budapest, Rózsafa u. 13. Klapka Irodaház. Web: www.iir-hungary.hu E-mail cím: Telefon: 1/4597334 Telefax: 1/4597301 |
||
Képzésünk azokra a megoldásokra és tapasztalatokra koncentrál, amikkel beazonosítható, hogy az elköltött pénz melyik fele növeli az eladást, hogy megéri-e a cégnek a facebookon megjelennie, plusz energiákat kötve le. Vagy, hogy mi mozgatja meg vásárlóinkat, és mi is a valódi insight nekik, mely csatornákon érhetjük el leginkább a célcsoportunkat, mely szavak, színek, hangok, (stb.) aktivizálják a fogyasztókat és egyáltalán miért fogyasztóink, vagy éppen miért nem? Ahogy Ogilvy mondja: „Advertising people who ignore research are as dangerous as generals who ignore decodes of enemy signals.”,ezért nem lehet hatékony marketinget csinálni kutatás, elemzés és implementálás nélkül! A képzés fókusztémái: |