Márkázott tartalom
Konferencia a tartalomba csomagolt üzenetekről márkatulajdonosoknak és médiaszakembereknek
Mindenről ami reklám, de elsőre nem annak látszik.
Eddig még soha nem látott helyszínen: A Tv2 új valóságshow-ja, az ÖsszeEsküvők stúdiójában
Hogyan állhat a tartalom a márkaépítés szolgálatában, mit veszthet vele egy hirdető, ha rosszul csinálja és hogyan hozhat több pénzt a márkák okos használata?
Amiről biztosan szó lesz:
- A médiatörvény termékelhelyezés és branded content vonatkozásairól.
- Advertorial, rejtett hirdetés és szponzorált blogok.
- Termékelhelyezés filmekben – mit kínál a márkának és hogyan segít a filmeseknek?
- Mikor válhat a nagyvállalati csr értelmes tartalommá. Mi a hirdető, az ügynökség és a média dolga?
- Hol az ügynökségek szerepe a tartalomgyártási láncban?
- Mobiltartalom: mikor éri meg a hirdetőknek erre költeni?
- Tartalom-e, amit a Facebookon vagy a Twitteren csinál egy márka?
- A direkt eladásösztönzés, mint az új tartalom: hogyan állíthatóak a kuponos szájtok a márkaépítés szolgálatába?
Részvételi díj: 44.900 ft + áfa
Kedvezményes ré! szvételi díj augusztus 31-ig: 39.900 ft+ áfa
Kreatív előfizetőknek: 39.900 ft+ áfa
Jelentkezési lap letölthető: ITT
info: Lukács Lilla
lukacsl@kreativ.hu
tel: 450-4591
fax: 430-4579 |