RENDEZVÉNYEK -> IX. Mfor Marketing Konferencia

IX. Mfor Marketing Konferencia
Időpont:2011.10.06.->2011.10.06.
Helyszín: Danubius Hotel Gellért
Szervező:

Elérhetőség:
Cím: , .
Web:
E-mail cím:

Program

12.50 – 13.20

Regisztráció, kávé

13.20 – 13.30

Moderátori köszöntő, bevezető

13.30 – 14.00

Tippek, trükkök az értékesebb közösségi oldalért

Módszerek, amikkel egy közösségi oldal hatékony lehet. Ötletek, amikkel több követőt, rajongót szerezhetünk, és megoldások, amikkel meg is tarthatjuk őket. Gyakorlati előadás olyan témákkal, amit mindenkinek érdemes megismerni, akinek már jelen van a vállalata a közösségi médiában, és annak is, aki még csak tervezi ezt. Facebook-os esettanulmány.

Lévai Richárd marketing vezető, RG Stúdió Kft.

14.00 – 14.20

A felhasználók legújabb közösségi felületei és trendjei

Online játékok (BF, WOW, Second Life), Expo TV, közösségi vásárlás kuponokkal

Kondor Albert közgazdász, marketing szakértő

14.20 – 15.30

Display megoldások a közösségi marketing segítségével

Hogyan támogatható egy közösségi marketing megoldás online display megoldásokkal? Milyen sikeres megoldások vannak erre? Mikor nem váltható ki a display hirdetés közösségi megoldással?


Felvezető előadás (esettanulmány):

Marosvölgyi Péter szakmai igazgató, AEGONdirekt.hu Zrt.


Panelbeszélgetés:

Marosvölgyi Péter szakmai igazgató, AEGONdirekt.hu Zrt.

Markót Imre ügyvezető, Forensis Autóklub

Kaprinay Zoltán ügyvezető igazgató,

Bónusz Brigád

15.30 – 16.00

Kávészünet

16.00 – 16.30

Mire és hogyan használjam a Google szolgáltatásait?

Google Insight, Google Tools, Google Analytics, Google AdWords, Consumer Commerce Barometer

Mire használhatók ezek az eszközök? Hogyan aknázhatók ki a Google nyújtotta lehetőségek a leghatékonyabban? Miként tudják segíteni a marketing kampányokat? Az előadás során gyakorlati útmutatást kapunk ezeknek az eszközöknek a teljes körű használatáról.

16.30 – 17.00

Új dimenziók a weboldalfejlesztésben

Napjainkban az internetezők egyre jobban igénylik az igényes, valódi értéket teremtő oldalakat, de sokan a weboldalfejlesztésre már nem helyeznek nagy hangsúlyt, ami jelentős hátrányba sodorhatja őket előrelátóbb versenytársaikkal szemben.

Egyes szolgáltatási szektorok (szálloda, wellness, fitnesz, éttermek stb.) azonban már olyan fotós szakemberek segítségét kérik, akik eddig nem igazán vettek részt a weboldalfejlesztésekben. Hogyan tud egy fotós segíteni a weboldalunk hatékonyságának növelésében? Esettanulmányok bemutatásával képet kaphatunk minderről egy szakember segítségével.

Kenyeres László web developer, WEBBOSS Kft.

17.00 – 17.30

Augmented reality (kiterjesztett valóság)

Az mára már bebizonyosodott, hogy a mobiltelefonok és a számítógépek a jövőben egyre fontosabb szerepet fognak betölteni a mindennapjainkban. Sokak szerint ennek köszönhetően a kiterjesztett valóság jelentősége is felértékelődik, és hamarosan ennek segítségével fogunk tájékozódni, szórakozóhelyeket-, boltokat keresni, vagy akár otthonról vásárolni. De hogyan használhatják ki a vállalatok az ebben rejlő lehetőségeket? Hogyan állíthatják a marketing szolgálatába? Mekkora forgalomnövekedést hozhat ez a megoldás például a szolgáltató szektor számára?

Budaházy Szabolcs ügyvezető, AR works

17.30 –

Konferenciazárás


további információ