Archív rendezvények -> IX. Mfor Marketing Konferencia
IX. Mfor Marketing Konferencia | ||||||||||||||||||||||||||
Időpont:2011.10.06.->2011.10.06. | ||||||||||||||||||||||||||
Helyszín: Danubius Hotel Gellért | ||||||||||||||||||||||||||
Szervező: | ||||||||||||||||||||||||||
|
Elérhetőség: | |||||||||||||||||||||||||
Cím:
, . Web: E-mail cím: |
||||||||||||||||||||||||||
Program 12.50 – 13.20 Regisztráció, kávé 13.20 – 13.30 Moderátori köszöntő, bevezető 13.30 – 14.00 Tippek, trükkök az értékesebb közösségi
oldalért Módszerek, amikkel egy közösségi
oldal hatékony lehet. Ötletek, amikkel több követőt, rajongót
szerezhetünk, és megoldások, amikkel meg is tarthatjuk őket. Gyakorlati
előadás olyan témákkal, amit mindenkinek érdemes megismerni, akinek már
jelen van a vállalata a közösségi médiában, és annak is, aki még csak
tervezi ezt. Facebook-os esettanulmány. Lévai Richárd marketing vezető, RG
Stúdió Kft. 14.00 – 14.20 A felhasználók legújabb közösségi
felületei és trendjei Online játékok (BF, WOW, Second
Life), Expo TV, közösségi vásárlás kuponokkal Kondor Albert közgazdász, marketing
szakértő 14.20 – 15.30 Display megoldások a közösségi marketing
segítségével Hogyan támogatható egy közösségi
marketing megoldás online display megoldásokkal? Milyen sikeres
megoldások vannak erre? Mikor nem váltható ki a display hirdetés
közösségi megoldással? Felvezető előadás (esettanulmány): Marosvölgyi Péter szakmai igazgató,
AEGONdirekt.hu Zrt. Panelbeszélgetés: Marosvölgyi Péter szakmai igazgató,
AEGONdirekt.hu Zrt. Markót Imre ügyvezető, Forensis Autóklub Kaprinay Zoltán ügyvezető igazgató, Bónusz Brigád 15.30 – 16.00 Kávészünet 16.00 – 16.30 Mire és hogyan használjam a Google
szolgáltatásait? Google Insight, Google Tools, Google
Analytics, Google AdWords, Consumer Commerce Barometer Mire használhatók ezek az eszközök?
Hogyan aknázhatók ki a Google nyújtotta lehetőségek a leghatékonyabban?
Miként tudják segíteni a marketing kampányokat? Az előadás során
gyakorlati útmutatást kapunk ezeknek az eszközöknek a teljes körű
használatáról. 16.30 – 17.00 Új dimenziók a weboldalfejlesztésben Napjainkban az internetezők egyre
jobban igénylik az igényes, valódi értéket teremtő oldalakat, de sokan
a weboldalfejlesztésre már nem helyeznek nagy hangsúlyt, ami jelentős
hátrányba sodorhatja őket előrelátóbb versenytársaikkal szemben. Egyes szolgáltatási szektorok
(szálloda, wellness, fitnesz, éttermek stb.) azonban már olyan fotós
szakemberek segítségét kérik, akik eddig nem igazán vettek részt a
weboldalfejlesztésekben. Hogyan tud egy fotós segíteni a weboldalunk
hatékonyságának növelésében? Esettanulmányok bemutatásával képet
kaphatunk minderről egy szakember segítségével. Kenyeres László web developer, WEBBOSS Kft. 17.00 – 17.30 Augmented reality (kiterjesztett valóság) Az mára már bebizonyosodott, hogy a
mobiltelefonok és a számítógépek a jövőben egyre fontosabb szerepet
fognak betölteni a mindennapjainkban. Sokak szerint ennek köszönhetően
a kiterjesztett valóság jelentősége is felértékelődik, és hamarosan
ennek segítségével fogunk tájékozódni, szórakozóhelyeket-, boltokat
keresni, vagy akár otthonról vásárolni. De hogyan használhatják ki a
vállalatok az ebben rejlő lehetőségeket? Hogyan állíthatják a marketing
szolgálatába? Mekkora forgalomnövekedést hozhat ez a megoldás például a
szolgáltató szektor számára? Budaházy Szabolcs ügyvezető, AR works 17.30 – Konferenciazárás |