A Kreatív Csoport idén is megrendezi a már hagyományosnak mondható BTL Napját. Idén az érzékszervek marketingje köré építkezünk.
Egy kis ízelítő:
- Milyen zenék hoznak plusz vásárlót az üzletbe?
- Illatmarketing: bóvli vagy csodafegyver?
- Mit ér a tapintás, vagy annak hiánya? – érintőképernyők, online vásárlás és egyebek.
- Látással vezérelni: a szemet gyönyörködtető POS.
- Érzékszervi hirdetés: megszólal, megérint, illatával rabul ejt?
- Mit üzennek az ízek a fogyasztónak?
- Milyen zenék hoznak plusz vásárlót az üzletbe?
- Illatmarketing: bóvli vagy csodafegyver?
- Mit ér a tapintás, vagy annak hiánya?
- Érintőképernyők, online vásárlás és egyebek.
- Látással vezérelni: a szemet gyönyörködtető POS.
- Érzékszervi hirdetés: megszólal, megérint, illatával rabul ejt?
- Mit üzennek az ízek a fogyasztónak?
Folyamatosan bővülő programunkat ITT tekinthetik meg.
Részvételi díj: 39 000 Ft+áfa
Kedvezményes részvételi díj: 34 000 Ft+áfa (azoknak, akik Kreatív előfizetők, vagy október 7-ig jelentkeznek)
Bővebb info: Halász Dóra, halaszd@kreativ.hu, 1/430-4564
|