RENDEZVÉNYEK -> „Legyél Te is Gerilla!...”
„Legyél Te is Gerilla!...” | |||||||||||||||||
Időpont:2012.01.11.->2012.01.12. | |||||||||||||||||
Helyszín: Hotel Ében (1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 15-17.) | |||||||||||||||||
Szervező: | |||||||||||||||||
|
Elérhetőség: | ||||||||||||||||
Cím:
, . Web: E-mail cím: |
|||||||||||||||||
A digitális média új lehetőségeinek kiaknázása pl: Flickr, Google+, Picasa, Twitter, Facebook, foursquare, prezi.com. A training szakít a hagyományokkal, nem elméleti oktatásban részesül a jelentkező, nem esettanulmányokból, és nem csak "gyakorlati példákból" tanulhat, hanem tényleg megmutatjuk, hogyan kell egy gerilla kampányt létrehozni, és hogyan kell kezelni a New Mediát. 1. nap - Alapkiképzés 0900 - 0920 „Névsorolvasás” - regisztráció 0920 - 0930 Köszöntő és „eligazítás” 0930 - 1000 bevezetés a New Mediába; kérdések - válaszok 1000 - 1030 Twitter, Youtube bemutatása 1030 - 1100 „pihenő a kantinban” – cigi szünet 1100 - 1140 New media és a mobil. Mire való a mobil marketing, hogyan lehet használni? Kérdések - válaszok 1140 - 1230 Google+ és foursquare/gowalla bemutatása és esettanulmányok; kérdések- válaszok 1230 - 1330 New Media lehetőségek interaktív bemutató keretében. Hogyan hozzuk létre ezeket a hasznos New Media eszközöket és mire tudjuk használni őket? Kérdések-válaszok 1330 – 1500 „tápolás az étteremben” 1500 - 1520 Milyen a jó Facebook oldal és az ebben rejlő lehetőségek 1520 - 1550 Hogyan hozzunk létre Facebook oldalt és Facebook hirdetést? Kérdések - válaszok 1550 - 1620 Mi az a gerilla marketing? Hogyan gondolkozzunk gerilla módra? Hogyan szülessen meg a nagy ötlet, a központi stratégia? Kérdések- válaszok 1620 - 1650 „pihenő a kantinban” – cigi szünet 1650 - 1720 Hogyan mérjük a közösségi médiát, hogyan kezeljük a konfliktusokat? Kérdések – válaszok 2. nap - Terepgyakorlat 0900 – 0920 „Névsorolvasás” - regisztráció 0920 – 0950 Prezi.com bemutató; kérdések- válaszok 0950 - 1010 Hat színkalap elmélet 1010 - 1040 Szakaszok megalakítása 1040 – 1100 „pihenő a kantinban” – cigi szünet 1100 – 1130 Szakaszok bemutatkozása, kiképzőtisztek hozzárendelése 1130 – 1200 Brief ismertetése; kérdések 1200 – 1230 Összefoglaló az alapkiképzésen elhangzott New Media lehetőségekről. 1230 – 1330 Első körös ötletelés 1330 – 1500 „tápolás az étteremben” 1500 – 1520 Második körös brainstorming a hat színkalap elmélet szerint 1520 – 1550 Ötletek véglegesítése 1550 – 1630 Ötletek haditervbe foglalása (Prezi.com) 1630 – 1650 „pihenő a kantinban”- cigi szünet 1650 – 1830 Haditervek bemutatása– szakaszonként (max.10 perc), szakaszok értékelése, eredményhirdetés, majd rendfokozatok kiosztása. MMSZ szakasztagoknak: 26.000 -Ft + Áfa Nem MMSZ szakasztagoknak: 32.000 -Ft + Áfa A részvételi díj tartalmazza az előadásokon való részvételt, a jegyzetfüzetet, egész napos ellátást, valamint a Best of Marketing CD-nket. Jelentkezés és további információ
A részvétel lemondását 2011. december 30-ig tudjuk figyelembe venni! A határidőig történt dezertálás esetén a befizetett részvételi díjat visszatérítjük. |