Archív rendezvények -> „Legyél Te is Gerilla!...”

„Legyél Te is Gerilla!...”
Időpont:2012.01.11.->2012.01.12.
Helyszín: Hotel Ében (1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 15-17.)
Szervező:

Elérhetőség:
Cím: , .
Web:
E-mail cím:

A digitális média új lehetőségeinek kiaknázása pl: Flickr, Google+, Picasa, Twitter, Facebook, foursquare, prezi.com. A training szakít a hagyományokkal, nem elméleti oktatásban részesül a jelentkező, nem esettanulmányokból, és nem csak "gyakorlati példákból" tanulhat, hanem tényleg megmutatjuk, hogyan kell egy gerilla kampányt létrehozni, és hogyan kell kezelni a New Mediát.

Időpontja A 2 napos kiképzés új időpontjai: 2012.01.11.-12.
Kiképzőtisztek
  • Bonyhádi Gábor – ReVision / ügyfélkapcsolati vezető
  • Bartus Szilvia – ReVision
  • Klausz Melinda – Pannon egyetem Gazdaságtudományi kar / Marketing vezető
  • Fazekas László – HD / BrandApps project manager
  • Béres Ferenc Attila – Manta / marketing tanácsadó
  • Juhász Lilla – Avantgarde / Digitalis project manager
  • Kiss Bálint - Avantgarde / Digitalis project manager
  • Sűdy István - Megaweb Kft. / Marketing Manager
Kiképző program

1. nap - Alapkiképzés

0900 - 0920 „Névsorolvasás” - regisztráció

0920 - 0930 Köszöntő és „eligazítás”

0930 - 1000 bevezetés a New Mediába; kérdések - válaszok

1000 - 1030 Twitter, Youtube bemutatása

1030 - 1100 „pihenő a kantinban” – cigi szünet

1100 - 1140 New media és a mobil. Mire való a mobil marketing, hogyan lehet használni? Kérdések - válaszok

1140 - 1230 Google+ és foursquare/gowalla bemutatása és esettanulmányok; kérdések- válaszok

1230 - 1330 New Media lehetőségek interaktív bemutató keretében. Hogyan hozzuk létre ezeket a hasznos New Media eszközöket és mire tudjuk használni őket? Kérdések-válaszok

1330 – 1500 „tápolás az étteremben”

1500 - 1520 Milyen a jó Facebook oldal és az ebben rejlő lehetőségek

1520 - 1550 Hogyan hozzunk létre Facebook oldalt és Facebook hirdetést? Kérdések - válaszok

1550 - 1620 Mi az a gerilla marketing? Hogyan gondolkozzunk gerilla módra? Hogyan szülessen meg a nagy ötlet, a központi stratégia? Kérdések- válaszok

1620 - 1650 „pihenő a kantinban” – cigi szünet

1650 - 1720 Hogyan mérjük a közösségi médiát, hogyan kezeljük a konfliktusokat? Kérdések – válaszok

 

2. nap - Terepgyakorlat

0900 – 0920 „Névsorolvasás” - regisztráció

0920 – 0950 Prezi.com bemutató; kérdések- válaszok

0950 - 1010 Hat színkalap elmélet

1010 - 1040 Szakaszok megalakítása

1040 – 1100 „pihenő a kantinban” – cigi szünet

1100 – 1130 Szakaszok bemutatkozása, kiképzőtisztek hozzárendelése

1130 – 1200 Brief ismertetése; kérdések

1200 – 1230 Összefoglaló az alapkiképzésen elhangzott New Media lehetőségekről.

1230 – 1330 Első körös ötletelés

1330 – 1500 „tápolás az étteremben”

1500 – 1520 Második körös brainstorming a hat színkalap elmélet szerint

1520 – 1550 Ötletek véglegesítése

1550 – 1630 Ötletek haditervbe foglalása (Prezi.com)

1630 – 1650 „pihenő a kantinban”- cigi szünet

1650 – 1830 Haditervek bemutatása– szakaszonként (max.10 perc), szakaszok értékelése, eredményhirdetés, majd rendfokozatok kiosztása.

Helye Hotel Ében
Helyszín címe 1148 Budapest, Nagy Lajos király útja 15-17.

Egyéb információk Jelentkezés önkéntes sorozásra

MMSZ szakasztagoknak: 26.000 -Ft + Áfa

Nem MMSZ szakasztagoknak: 32.000 -Ft + Áfa

A részvételi díj tartalmazza az előadásokon való részvételt, a jegyzetfüzetet, egész napos ellátást, valamint a Best of Marketing CD-nket.

Jelentkezés és további információ 

A részvétel lemondását 2011. december 30-ig tudjuk figyelembe venni! A határidőig történt dezertálás esetén a befizetett részvételi díjat visszatérítjük.